X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מייסד להקת פינק פלויד, רוג'ר ווטרס, יקיים הופעה היסטורית וחד פעמית בישראל מפיקים בישראל: שוקי וייס ומולי שש
▪  ▪  ▪

במסגרת סיבוב הופעות עולמי יגיע רוג'ר ווטרס, המייסד והיוצר העומד מאחורי היצירות הגדולות של להקת "פינק פלויד" להופעה אחת בלבד ב-22 ביוני 2006 בפארק הירקון - גני יהושוע בתל אביב, שיוכשר במיוחד לצורכי המופע. בהופעתו יבצע, בין השאר, את האופוס האדיר "הצד האפל של הירח" בשלמותו.
ווטרס יופיע בישראל בקונצרט שאורכו שלוש שעות. חלקו הראשון של הקונצרט יכלול את מיטב היצירות ברפרטואר המוערך של ווטרס, בגירסאות מחודשות, כולל סקירה מקיפה של השנים המוקדמות של להקת "פינק פלויד".
בין השאר, יבצע ווטרס את להיטים מתוך האלבומים הנצחיים: ”Wish You Were Here" ,"Animals" "The Wall" ואחרים, וכן חומרים מקריירת הסולו שלו.
בחלק השני של הערב יבצעו ווטרס ולהקתו בביצוע חדיש ושלם את התקליט והאופוס האדיר "הצד האפל של הירח", אחת היצירות שעיצבו את היסטוריית מוזיקת הרוק בעולם. יצירה זו שאורכה המקורי 41 דקות בלבד, עובדה מחדש על-ידי ווטרס ותבוצע בגירסתה החדשה והארוכה יותר בהפקה מלאה ובסאונד עכשווי. המפיקים, שוקי וייס ומולי שש, מציינים, כי ההופעה תלווה באמצעים טכניים אדירים, על במה מיוחדת, עם מסכי ענק, אנימציות ואפקטים של תאורה וסאונד שיועברו במערכת סאונד היקפית ארבע-קולית (קוודרופונית).
האלבום "הצד האפל של הירח" יצא לראשונה ב- 1973 ויצר סטנדרט חדש של מצוינות, בשל התערובת הייחודית של מוזיקת רוק חדשנית, תכנים פילוסופיים וחקירה מחודשת של אפשרויות הסאונד. האלבום שילב עגמומיות, פסימיות, ניכור, ציניות, פרנויה וסכיזופרניה עם סטריליות מוסיקלית ואסתטיקה לירית. משמעות הכסף בעולם קפיטליסטי צרכני, החיפוש אחר הגדרה עצמית, שיגעון ומלחמות היו התכנים של שירי האלבום. אלבום קונספטואלי, אוונגרדי, פורץ גבולות וכמעט תיאטרלי, עם סאונד חדשני עמוק מתעתע ומורכב.
האלבום זכה להצלחה מסחרית ואומנותית שלא הייתה כמותה והוא אחד האלבומים הנמכרים ביותר בעולם כולו בכל הזמנים עד היום. האלבום נשאר בראש רשימת האלבומים הנמכרים של ה"בילבורד" לזמן שיא של 15 שנים (741 שבועות). בשנת 2004 האלבום עדיין מכר 8000 עותקים בשבוע.
בשנת 1979 כתב ווטרס את החומה - "The Wall" - סיפור בעל יסודות אוטוביוגרפים מחייו של ווטרס. שיר הנושא מהאלבום הפך מיד להמנון בינלאומי לדור החדש. הופעות הלהקה היו הפקות ענק מורכבות שהשתמשו, בין היתר, במבני תאורה מתוחכמים, בסרטי אנימציה, באביזרים מתרסקים, חומות נופלות וקורסות ועוד. אחרי פרויקט החומה החליטו חברי הלהקה לפנות את זמנם ליצירת פרויקטים אישיים ואלבומי סולו. "The Final Cut” חתם את עבודתם המשותפת.
אלבום הסולו הראשון של ווטרס; "The Pros and Cons of Hitchhiking," (1984) זכה להצלחה מסחרית רבה ואלבומו השני; “Radio K.A.O.S” מ - 1987 המשיך את הצלחת קריירת הסולו שלו והחזיר אותו להופעות על הבמה.
אלבום הסולו האחרון; “Amused to Death” המדוכדך והאירוני, אותו הוציא ב- 1992, נחשב בעיני רבים להישג השווה בערכו ל"צד האפל של הירח" ו"החומה".
בשנת 2000 ראו אור ה-DVD והאלבום הכפול בהופעה חיה; "”In The Flesh שתיעדו את סיבוב ההופעות הראשון של ווטרס בארה"ב מזה 12 שנים, שגם בו ביצע את מיטב הלהיטים של פינק פלויד. בסוף השנה שעברה הוציא ווטרס על גבי אלבום כפול את האופרה “Ca Ira” שעלילתה מתרחשת בצרפת בזמן המהפכה. על יצירה זו עמל ווטרס למעלה מ- 20 שנה.

תאריך:  05/03/2006   |   עודכן:  05/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
מכון כושר שכר 800 מ"ר במרכז מסחרי בבניה בגדרה
עומר שיקלר
הרב הודיע כי הוא תומך במפלגה, אך לא מצטרף אליה    אולמרט: בכל תהליך מדיני יישמר מעמדה הריבוני והמאוחד של ירושלים ויישמרו גושי ההתיישבות המרכזיים
יפעת גדות
חוקרים גילו כי סריקות לסרטן השד על-ידי ממוגרפיה הסתכמו ב-10% של "אבחון-יתר"
עומר שיקלר
היועץ המשפטי לממשלה במכתב לחברי הממשלה: יש לנהוג בזהירות רבה בקבלת החלטות בממשלת המעבר    מציין כי פסיקות בג"צ בנושא קבעו שורה של הגבלות
יפעת גדות
גבר בן 32 מת מהמחלה בסין    שפעת העופות גרמה למותם של 94 בני אדם לפחות במזרח אסיה ובמזרח התיכון מאז סוף שנת 2003    מדענים חוששים כי הווירוס עלול להשתנות ולהתפשט בין בני אדם, מה שיביא למגיפה עולמית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il