X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
החברה מקבוצת בלמוט תוצג בתערוכת סביט
▪  ▪  ▪

חברת POB Kiosk מקבוצת בלמוט תצא בחודש הבא לתערוכת סביט כשבאמתחתה מבחר טכנולוגיות חדשניות לענף הבנקאות, וביניהם מערכת לסריקת צ'קים דו-צדדית, עמדת שירות עצמי מצוידת במקלדת אינפרה-אדומה ועמדות חדשניות לתשלום שוברים המאפשרות לראשונה, שימוש בכל אמצעי התשלום הקיימים. מדובר בפיתוחים ישראלים חדשניים איתם עתידה לפרוץ החברה לשוק העולמי.
חברת POB תציג בסביט דגם חדשני של עמדה לשירות עצמי לתשלום שוברים. לראשונה ניתן יהיה לבצע תשלום בכל מקום נגיש לקהל ולא רק בבנקים, עבור כל סוגי השוברים הקיימים בעולם (בין אם הזיהוי שלהם מתבצע בקריאה מגנטית, בין אם בברקוד, ובין אם יש צורך ב- Imaging ובפענוח תמונתו של השובר) ובכל אמצעי התשלום המועדפים על הלקוח, כגון כרטיסי אשראי, צ'ק, ולראשונה גם באמצעות העברה בנקאית באמצעות שימוש בכרטיס הכספומט או במזומן , תוך אפשרות למתן עודף על תשלום שבוצע במזומן.
המערכת לתשלום שובר של POB, שנחשבת למתקדמת ביותר בעולם, כוללת מנגנון חזק לעיבוד המידע תוך קישור למחשב המרכזי, והיא מיועדת בעיקר לגופים פיננסיים במדינות מתפתחות.
חברת POB הינה החברה הראשונה שיישמה בעמדות לשירות עצמי גם מקלדות וירטואליות המבוססות על טכנולוגיית אינפרה-אדום אשר מוקרנת על גבי משטח ייעודי בעמדה. היתרון הגדול טמון במקלדת וירטואלית מעין זו היא באפשרות לשנות בזמן אמת הן את השפת המקשים והן את הפונקציות שלהם. דבר זה מאפשר לפעול בשפות שונות באופן בלתי מוגבל וכן מעלה את רמת הבטיחות מכיוון שהמקשים המוקרנים מוגדרים מראש. המקלדת אינה כוללת מקשים המאפשרים גישה למחשב המרכזי, ובנוסף בגלל היותה וירטואלית, היא מוגנת מפני וונדליזם. מדובר בפעם הראשונה שבה משולבת מקלדת וירטואלית בעמדות לשירות עצמי.
המערכת לסריקה דו צדדית של צ'ק מייצרת Imaging של הצק' ובכך חוסכת לפקיד הבנק את הצורך בהעברה פיזית של הצ'ק בין הבנקים. למעשה מדובר בסליקה אוטומטית בין-בנקאית, העומדת בתקנה Check21 האמריקנית, החוסכת לבנק את העליות הכרוכות בניוד פיזי של הצ'ק לצורך אישורו. בנוסף, המערכת מאפשרת לבצע את העברת הכסף בזמן אמת כך שההפקדה מבוצעת באותו יום ערך.
המערכת מיועדת לשוק האמריקני בו משולמים מדי יום יותר ממיליארד שיקים. בשנה האחרונה נמכרו בשוק האמריקני כ- 100,000 מכשירים דומים, וחברת POB Kiosk מעריכה כי שוק זה צפוי לגדול בעשרות אחוזים במהלך השנים הבאות. יתרונה הבולט של POB הוא במחירה האטרקטיבי של המערכת ובביצועיה הגבוהים תוך עמידה בתקנים מחמירים ביותר של התעשיה.
"הפתרונות הייחודיים שלנו מקדימים את המתחרים והם עונים בדיוק על צרכי הלקוחות הבנקאיים הנדרשים לייעל את השירות הניתן ללקוח, לשפר את רמת השירות ואת הזמינות שלהם ללקוח כל זאת תוך חיסכון בעלויות", אומר עמי יוספסברג, מנכ"ל POB KIOSK. "POB ביססה את מעמדה בקרב גופים פיננסיים בישראל ובעולם, וזאת בזכות יתרונותיה העסקיים ובזכות פיתוחיה החדשניים, מה שמגדיל באופן משמעותי את פוטנציאל המכירה של מוצרינו ברחבי העולם".
יוספסברג הוסיף עוד כי הוא צופה שהחברה תרחיב את היקף פעילותה בחו"ל בעשרות אחוזים, זאת בהסתמך על ההתעניינות הגוברת במוצרי החברה בעולם כולו ועל סמך הצלחתן של עמדות הפיילוט שהוצבו בבנקים ברחבי העולם. לדבריו עד סוף 2006 יגיעו מכירות POB KIOSK להיקף של כ-15 מיליון דולר.

תאריך:  06/03/2006   |   עודכן:  08/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il