X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
רכבת ישראל מתחילה בפרויקט הקמת גשרי רכבת איילון דרום בהשקעה של 25 מיליון שקלים הפרויקט יימשך כשנתיים חלק מביצוע קו רכבת ת"א- ראשל"צ (מערב)
▪  ▪  ▪

רכבת ישראל מתחילה בפרויקט הקמת שלושה גשרים שיחברו את תחנת ההגנה בתל אביב עם רחוב חיל השריון בהפרדה מפלסית מעל דרך קיבוץ גלויות. הגשר הראשון מהתחנה יתחבר לשתי מסילות ויהיה מעל שלוש המסילות לנתב"ג וירושלים ומעל המסלול של נתיבי איילון לירושלים. הגשר השני יהיה מעל הכביש המתחבר לדרך חיל השריון והגשר השלישי יהיה מעל דרך קיבוץ גלויות.
הפרויקט, שעלותו 25 מיליון שקלים, אמור לחבר את תחנת ההגנה עם תחנת חולון העתידית, והוא מהווה את הקטע הראשון (הצפוני), של הקו מת"א לראשל"צ מערב. העבודה על הפרויקט, שאורכו כ-9.2 ק"מ, אמורה להסתיים בעוד כשנתיים. את העבודה תבצע חברת נתיבי איילון.
העבודות מבוצעות במסגרת הקמת קו הרכבת ת"א - ראשל"צ מערב, בו יוקמו בשלב הראשון ארבע תחנות נוסעים: צומת חולון, וולפסון, יוספטל וראשל"צ מערב. הפרויקט שיקשר את העיר ראשון לציון מערב לתל אביב, יגרום לרצף מרחבי כאשר מרחק הנסיעה יהיה כ-16 דקות.
עופר לינצ'בסקי, מנכ"ל רכבת ישראל, מסר כי "רכבת ישראל רואה כיעד המרכזי שלה, בהפיכת אזור המרכז למטרופולין אחד, ובקיצור זמני הנסיעה בין חלקיו השונים. אנשים הנתקעים שעות על גבי שעות בפקקים מראשל"צ חולון בת ים, לתל אביב מבינים את החשיבות הרבה בפרויקט זה. אני בטוח שאנשים אלו ימצאו לנכון לשים את רכבם הפרטי בחנייה, ויסעו ברכבת ויגיעו ליעדם במהירות ובנוחות".

תאריך:  19/03/2006   |   עודכן:  19/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
מידרוג העניקה דירוג של Aa1 לרפאל לגיוס של עד כ- 500 מיליון ש"ח בהנפקת אג"ח    נכון לספטמבר 2005 עומד הרווח הנקי על כ- 64.5 מיליון ש"ח
עומר שיקלר
טוענת כי מדובר בהחלטה שגויה ומבישה שנתקבלה בניגוד מוחלט לחובת הממונים ובניגוד לטובת הציבור    "מדובר בעיסקה המשדרת לכל המונופולים בישראל שכדאי להפר את החוק"
ברוך לוי
מודיעה על "אקזיטים" מספר שש ושבע    מספר חברות ההיי-טק התורמות גדל ל-69
מחלקה ראשונה
לאחר שבקיץ האחרון נחלקו רבני חב"ד בשאלה כיצד לנהוג במאבק נגד תוכנית ההינתקות, קשה לשמוע כיום דעה אחידה בחב"ד למי להצביע בבחירות    השאלה המהותית העולה בציבור החסידים, האם להצביע למפלגה שקיים חשש כי לא תעבור את אחוז החסימה או שעדיף להסתפק ב"רע במיעוטו"
עומר שיקלר
במסגרת המבצע, לקוחות שיצטרפו לאינטרנט המהיר של 013 ברק יהנו ממחיר היכרות אטרקטיבי במיוחד של 9.9 ש"ח לחודש, למשך שלושה חודשים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il