הרבוע כחול ישראל הציגה (ג,' 21.3.06) את התוצאות הכספיות של הרבעון הרביעי ושנת 2005. מהנתונים עולה, כי חל גידול של 247.3% ברווח הנקי ברבעון הרביעי. כמו כן חל גידול של 49% ברווח הנקי לעומת 2004.
בחברה מספרים, כי ההכנסות בשנת 2005 הסתכמו לכ- 5,797 מיליוני ש"ח, לעומת הכנסות של כ- 5,365.8 מיליוני ש"ח בשנת 2004, גידול של כ- 8.0%. הגידול בהכנסות נובע בעיקר מפתיחת שבע חנויות חדשות בתקופת הדוח, מאיחוד תוצאות "כפר השעשועים", אשר תרמו להכנסות כ- 90.8 מיליוני ש"ח, מהשפעת קריסת "קלאב מרקט" ברבעון השלישי של השנה וממכירות מוגברות בתווי שי ביחס לשנת 2004.
בחברה מדווחים על מספר נתונים:
1) שיעור רווחיות תפעולית של כ- 4% בשנת 2005.
2) צמיחה של כ- 48.6% ברווח הנקי, אשר הסתכם לכ- 90 מיליון ש"ח בשנת 2005.
3) עלייה של כ- 3.7% בשיעור מכירות לעובד משקפת את השפעתו החיובית של תהליך ההתייעלות.
4) המכירות בחנויות הזהות (SSS) עלו בכ- 1.7% בשנת 2005.
5) ב- 2006 החברה צפויה להשיק מועדון לקוחות חדש ומוצרים פיננסיים חדשים.
6) החברה הודיעה על תחילת מהלך פיצול נכסי הנדל"ן לחברת בת נפרדת.
7) החברה תחלק דיבידנד של כ- 50 מיליון ש"ח (כ- 1.28 ש"ח למניה).
גיל אונגר, מנכ"ל רבוע כחול, אמר בעקבות פירסום הנתונים, כי "כפי שניתן להתרשם מהתוצאות שאנו מציגים היום, שנת 2005 היתה שנה חזקה עבור "ריבוע כחול". בשנה הסוערת ביותר לתחום קמעונאות המזון, אנו מציגים תוצאות מצוינות. על אף התחרות העזה והמתמשכת הצלחנו לסכם ארבעה רבעונים רצופים של צמיחה בשורת ההכנסות ובשורת הרווחיות".
לדבריו, החברה ממשיכה להנהיג את אותה מדיניות מחירים שאליה היא מחויבת תוך התמקדות על נושאי המגוון, הטריות, השירות ואספקה של חווית קנייה איכותית. הוא הוסיף, כי במקביל החברה צפויה להשיק מועדון לקוחות חדש במסגרתו תציע ללקוחותיה מוצרים ושירותים חדשניים המתאפשרים כתוצאה ממינוף הסינרגיה בקבוצה והחבירה לדיינרס.