X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ראש הממשלה הפלשתיני מפרסם את דרישותיו מישראל מתנגד לתוכנית אולמרט ודורש שישראל תעשה את הצעד הראשון בדרך לשלום - נסיגה מלאה לקווי 67', כולל ירושלים מאשים את מדינות המערב בגזענות כלפי הפלשתינים
▪  ▪  ▪

ראש הממשלה הפלשתיני החדש, איסמעיל הנייה, תוקף את תוכניתו המדינית של ממלא-מקום ראש הממשלה, אהוד אולמרט, וטוען כי הממשלה הפלשתינית מתנגדת למהלך ההתכנסות עליו הכריז אולמרט לפני הבחירות.
במאמר שפירסם בעיתון הבריטי גרדיאן אמר הנייה, כי תוכנית ההתכנסות היא מתכון ודאי לעימות בין ישראל לפלשתינים. "התוכנית החד-צדדית של אולמרט הינה מתכון לסכסוך", הדגיש הנייה. "זו תוכנית לכפות פיתרון קבע בו הפלשתינים ימצאו את עצמם עם מדינה המחולקת לחלקים מפולגים בשל ההתנחלויות הישראליות הרבות אשר נבנו בניגוד לחוק הבינלאומי על אדמה אשר נכבשה בצורה לא חוקית מהפלשתינים", טוען הנייה.
הדרישה: שחרור האדמות וחופש
ביחס לתוכנית אולמרט מציין הנייה: "לא הרבה ישתנה תחת תוכניתו. אדמותינו עדיין יהיו תחת כיבוש ואנשינו עדיין משועבדים לכוחות הכיבוש. אז אנו נותרים מחוייבים לאסטרטגיה שלנו להשיג את אדמותינו ואת החופש שלנו".
הנייה הוסיף: "שום תוכנית לא תעבוד לעולם, בתמורה לסיום פעולות האיבה בין שני הצדדים, אם לא תהיה הבטחה לנסיגה ישראלית מלאה מכל השטחים אשר נכבשו ב- 67'". בנוסף הוא מפרט את הצעדים הנוספים שיש ליישם: "כולל נסיגה ממזרח ירושלים, שיחרור כל האסירים, פינוי כל המתנחלים מכל ההתנחלויות, והכרה בזכותם המלאה של הפליטים לחזור".
"על כך", מסביר הנייה, "כל המנגנונים הפלשתינים והאזרחים מסכימים", והוא מדגיש כי גם אש"ף מאמין כי על ישראל למלא תנאים אלו.
הנייה מדגיש: החמאס בעד השלום - אבל...
לדברי הנייה, הבעיה אינה בארגון פלשתיני זה או אחר. "הבעיה לא בארגונים אלא בסירוב ישראל לקבל את זכויותינו הבסיסיות". והוא מסביר: "אנחנו, בחמאס, בעד השלום, ומעוניינים לשים קץ לשפיכות הדמים. אנחנו צופים בנתיב החד-צדדיות כבר יותר משנה, ללא כל יחסי גומלין עם ישראל".
"המסר מהחמאס ומהרשות הפלשתינית למעצמות העולם הוא זה: אל תדברו איתנו עוד על "הכרה בקיומה של ישראל" או על סיום ההתנגדות עד אשר תקבלו התחייבות מישראל לנסיגה מכל השטחים ולהכרה בזכויות שלנו".
הוא תקף גם את מדינות המערב וציין: "נשתמש באמצעי שלום במידה והעולם יהיה מוכן לנקוט בגישה בונה ושווה ולנהוג בישראל ובנו כשווים". הנייה הדגיש: "נמאס לנו מהגישה הגזענית של המערב לסכסוך, גישה בה מתייחסים לפלשתינים כנחותים".

למאמרו המלא של הנייה
תאריך:  31/03/2006   |   עודכן:  31/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתי טוכפלד
- על-רקע ההפסד בבחירות, ועל-רקע ניסיונות ההדחה של יו"ר התנועה בנימין נתניהו    הסיעה תדון ביום א' בשאלה, על איזה מועמד תמליץ לנשיא להרכיב את הממשלה
עומר שיקלר
רכשו את החברה מידי משפחת בורוביץ'    מכירת החברה נעשתה לאור דרישת הממונה על ההגבלים העיסקיים, כחלק מעיסקת אל-על
שלומי דיאז
נעצאר אתמול עם שובו ארצה מפרגואי    הפרקליטות תדרוש להאריך את מעצרו עד תום ההליכים
עידן יוסף
ספר התהילים נפוץ בכל שדרות החברה    כעת ניתן למצוא את הספר כולו ברשת האינטרנט, כשאליו מצורפים פירושים, קטעי אודיו לקריאה, סגולות, דרשות ועוד    והכל - בהתאמה אישית לגולשים
אור אריה ומערכת טלספורט
מכבי ת"א נחתה לפנות בוקר בארץ אחרי הניצחון על אולקר ותשומת הלב של קפטן אלופת אירופה מופנית כבר לאולימפיאקוס: חושבים כבר על יום שלישי    דן שמיר: תהיה סדרה מעניינת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il