X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במהלך הלילה תקף צה"ל מהאויר, היבשה והים 15 מטרות בצפון הרצועה המטרה: ללחוץ על ארגוני הטרור להפסיק שיגור הרקטות
▪  ▪  ▪

מבצע נגד תשתיות הטרור ברצועה. צה"ל פתח הלילה (שישי, 31.3.06) במבצע נגד תשתיות הטרור ומשגרי הקסאמים ברצועת עזה. במהלך הלילה תקף צה"ל 15 פעמים מהאוויר, מהקרקע ומהים את מרחבי שיגור הרקטות בצפון רצועת עזה. המבצע החדש נועד להחליף את מבצע שמיים כחולים אשר הופעל לסירוגין מאז חודש דצמבר 2005.
בשעות הצהריים של יום שישי שוגרו לעבר ישראל מספר רקטות קסאם. אחת נחתה צפונית לרצועת עזה בעוד ששתיים נוספות נחתו בדרום הנגב המערבי. תחתחי צה"ל השיבו בירי לעבר מרחבי שיגור הקסאמים בצפון הרצועה.
בצה"ל מדווחים, כי במסגרת המבצע שנפתח בפיקוד הדרום, בעקבות אירועי הטרור המתמשכים, תוך פגיעה ביישובים ישראלים וגרימת נזק, תקף צה"ל מהאוויר שלושה מרחבי שיגור מהם משוגרות רקטות קסאם לעבר מדינת ישראל, שטחים פתוחים בפאתי העיר עזה, גשר, ועשרה צירי גישה ברצועת עזה.
התקיפות מהאוויר מתווספות לירי ארטילרי-יבשתי מתמשך של עשרות פגזים וירי מכלי שיט של חיל הים, אשר בוצעו אתמול (יום ה') במהלך היום לעבר מקורות הירי.
במערכת הביטחון מציינים, כי מטרת הפגיעה במטרות השונות הינה להקשות על תנועת המחבלים למרחבי שיגור ירי תלול מסלול, ולשבש את הניסיונות החוזרים והנשנים של ארגוני הטרור לבצע ירי לעבר מדינת ישראל ולפגוע באזרחי ישראל.
גורמי צבא סיפרו, כי במסגרת המבצע הונחו החיילים לפגוע באופן מיידי בכל חוליית משגרי קסאמים אשר תאותר בשטח. הם הוסיפו, כי בשלב זה לא ניתנה הנחייה להזרמת כוחות נוספים לשטח.
גורמי הצבא סירבו להתייחס לאפשרות של מבצע צבאי-קרקעי בתוך תחומי הרצועה למיגור תשתיות הטרור, אך ציינו כי הערכות מצב מתקיימות באופן תדיר.
בצה"ל ציינו כי המבצע החדש אינו מוגבל בזמן, בשלב זה, ונועד להגביר את הלחץ על משגרי הקסאמים. כמו כן הוא נועד למנוע המשך שיגור קטיושות לעבר ישראל מרצועת עזה, כפי שהיה השבוע ביום ג'. כוחות המשטרה הפלשתינית קיבלו אמש הוראה לפנות עמדות בצפון הרצועה וכן להימנע מלהתקרב לאזור, פן יפגעו על-ידי החיילים.

תאריך:  31/03/2006   |   עודכן:  31/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
הנשיא משה קצב נפגש עם נשיא הקונגרס היהודי-רוסי, משה (ויאצ'יסלב) קנטור    בספטמבר יתקיים אירוע גדול בקייב לציון 65 שנים לרציחת היהודים בבאבי-יאר
עומר שיקלר
מפקד חיל האוויר של משמרות המהפכה האירניות הודיע כי אירן ביצעה ניסוי בטיל בעל יכולות מגוונות וחדשות    לדבריו, הטיל מצוייד במערכת של ראשי נפץ מתפצלים וכן ביכולת חמיקה ממכ"ם
עומר שיקלר
ראש הממשלה הפלשתיני מפרסם את דרישותיו מישראל    מתנגד לתוכנית אולמרט ודורש שישראל תעשה את הצעד הראשון בדרך לשלום - נסיגה מלאה לקווי 67', כולל ירושלים    מאשים את מדינות המערב בגזענות כלפי הפלשתינים
מתי טוכפלד
- על-רקע ההפסד בבחירות, ועל-רקע ניסיונות ההדחה של יו"ר התנועה בנימין נתניהו    הסיעה תדון ביום א' בשאלה, על איזה מועמד תמליץ לנשיא להרכיב את הממשלה
עומר שיקלר
רכשו את החברה מידי משפחת בורוביץ'    מכירת החברה נעשתה לאור דרישת הממונה על ההגבלים העיסקיים, כחלק מעיסקת אל-על
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il