חברת פריגו-ישראל (אגיס) משיקה קמפיין אינטרנט לאגיסטן V. הקמפיין מבית היוצר של פרסום 'גליקמן-נטלר סמסונוב' ובהפקת חברת וובסנס מדיה מלווה בסיסמה: "הפטרייה שלך חזרה... לא נעים... מעכשיו הכל יהיה אחרת".
הקמפיין יעלה במספר אתרים למשך שבועיים, ובתקציב של כ- 150 אלף ש"ח.
אגיסטן V, מכילה 3 טבליות לטיפול בפטרת וגינאלית, משווק מזה כשנה ללא מרשם רופא, דבר שהיווה מהפכה בתחום הבריאות לנשים רבות. עד למהלך זה נשים נדרשו להמתין עד לקבלת המרשם בתהליך ארוך ולעיתים לא נעים על-מנת לטפל בפטרייה ובסימפטומים הנלווים.
בקמפיין יוכלו הגולשות לראות את הסרטון שליווה את הקמפיין בטלוויזיה, לקרוא עלון מידע מפורט המדריך אותן בדרך הטיפול ובמידע על הבעיה. כמו כן מצורף מאמר של הגניקולוג הבכיר פרופ' ברי קפלן בנושא פטרת וגינאלית וכן שאלון וסקר אודות הפיכת התרופה לתרופה ללא מרשם.