קבוצת "לעומק התודעה" - שיווק לצעירים בבעלותם של זיו פופלבסקי ואון גולדשטיין קיבלה את תקציב קידום המכירות של המותגים "קרמה" וכיף" של חברת "קוסמופארם".
במסגרת התקציב תפיק קבוצת "לעומק התודעה" את אירועי הקיץ של קרמה וכיף ביום הסטודנט באוניברסיטת תל אביב, בטעם העיר ובפסטיבל הלטיני בתל אביב.
תקציב הפעילות עומד על כמיליון שקל. במסגרת הפעילות, מתוכננים אירועים ואטרקציות שיחזקו את המותגים: "כיף" ו"קרמה" האטרקציות לקוחות מעולם התוכן של המגזר הבלייני (צעירים
בגילאי 18-30 היוצאים לבלות לפחות פעם אחת בשבוע). במתחמים מתוכננות במות ייחודיות בהן יוקם בי"ס לריקוד לטיני, מתחם טיפולים המשלב פינות רענון והתרגעות והפתעות נוספות.
בין לקוחות מחלקת הקד"מ של הקבוצה: חברת "גלובוס גרופ", "ניאופרם", "שסטוביץ" ועוד.
יובל לנדסברג, מנכ"ל קוסמופארם: "בפרק זמן קצר מאוד, הצלחנו ליצור למותגים "כיף" ו"קרמה" מראה וניחוח צעיר ועדכני, לא מעט בזכות הקשר היומיומי שלנו עם עולם התוכן של המגזר הבלייני, שימוש במדיה מדויקת ושיווק חוויתי. אני מאמין שהחיבור לאירועים אלה הינו נידבך נוסף בחיזוק הנאמנות למותגים אלה בקרב המגזר הבלייני".
קבוצת "לעומק התודעה" מתמחה בשיווק לצעירים בגילאי 18-30. חלוצת הפרסום בחדרי השירותים במועדונים, בארים, פאבים, מסעדות ובתי קפה בישראל. באמצעות מדיום זה מציעה החברה חשיפה חודשית כוללת של יותר מ- 2.5 מיליון איש.
לאחרונה הקימה קבוצת "לעומק התודעה" את חברת Y-PR תקשורת צעירים משרד יחסי ציבור שיתמחו במגזר הבלייני. המשרד יטפל בלעדית בתקציב אירועי הקיץ של המותגים "כיף" ו"קרמה".