X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם לעומק התודעה
▪  ▪  ▪

קבוצת "לעומק התודעה" - שיווק לצעירים בבעלותם של זיו פופלבסקי ואון גולדשטיין קיבלה את תקציב קידום המכירות של המותגים "קרמה" וכיף" של חברת "קוסמופארם".
במסגרת התקציב תפיק קבוצת "לעומק התודעה" את אירועי הקיץ של קרמה וכיף ביום הסטודנט באוניברסיטת תל אביב, בטעם העיר ובפסטיבל הלטיני בתל אביב.
תקציב הפעילות עומד על כמיליון שקל. במסגרת הפעילות, מתוכננים אירועים ואטרקציות שיחזקו את המותגים: "כיף" ו"קרמה" האטרקציות לקוחות מעולם התוכן של המגזר הבלייני (צעירים
בגילאי 18-30 היוצאים לבלות לפחות פעם אחת בשבוע). במתחמים מתוכננות במות ייחודיות בהן יוקם בי"ס לריקוד לטיני, מתחם טיפולים המשלב פינות רענון והתרגעות והפתעות נוספות.
בין לקוחות מחלקת הקד"מ של הקבוצה: חברת "גלובוס גרופ", "ניאופרם", "שסטוביץ" ועוד.
יובל לנדסברג, מנכ"ל קוסמופארם: "בפרק זמן קצר מאוד, הצלחנו ליצור למותגים "כיף" ו"קרמה" מראה וניחוח צעיר ועדכני, לא מעט בזכות הקשר היומיומי שלנו עם עולם התוכן של המגזר הבלייני, שימוש במדיה מדויקת ושיווק חוויתי. אני מאמין שהחיבור לאירועים אלה הינו נידבך נוסף בחיזוק הנאמנות למותגים אלה בקרב המגזר הבלייני".
קבוצת "לעומק התודעה" מתמחה בשיווק לצעירים בגילאי 18-30. חלוצת הפרסום בחדרי השירותים במועדונים, בארים, פאבים, מסעדות ובתי קפה בישראל. באמצעות מדיום זה מציעה החברה חשיפה חודשית כוללת של יותר מ- 2.5 מיליון איש.
לאחרונה הקימה קבוצת "לעומק התודעה" את חברת Y-PR תקשורת צעירים משרד יחסי ציבור שיתמחו במגזר הבלייני. המשרד יטפל בלעדית בתקציב אירועי הקיץ של המותגים "כיף" ו"קרמה".

תאריך:  06/04/2006   |   עודכן:  06/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il