X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם גלידות שטראוס
▪  ▪  ▪

רונן זהר, סמנכ"ל השיווק של גלידת שטראוס, הודיע על קמפיין פרסום חדש למותג מגנום - מותג הדגל בקטגוריית הגלידות.
הקמפיין יכלול קמפיין טלוויזיה בינלאומי שיעלה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן בערוצים 2, 10, 9 ו-24 במהלך העונה, קמפיין אינטרנט ייחודי שיעלה באמצעות חב' נקסט אין ופעילויות קד"מ חוויתיות באמצעות חב' טרגט מרקט.
זהר ציין כי, הקמפיין החדש יתמוך בהשקה המחודשת של המותג מגנום בישראל, שמטרתו לחזק את מגנום כמותג מפנק וחוויתי ולהפוך אותו למותג יוקרה בעולם המזון, בדומה לגוצ'י בעולם האופנה.
המהלך מלווה במספר רב של פעולות ביניהן, שינוי הלוגו כך שיעביר את המיצוב המחודש של המותג, עיצוב מחדש של אריזות המוצרים ומהלך ראשון מסוגו בעולם הגלידה - הטבעת ה-M, סמל מגנום, בציפוי השוקולד של השלגון.
זוהר הוסיף כי, אחד המפתחות להצלחה של מגנום לאורך זמן באה מזה שמגנום הינו מותג הגלידה היחיד ששומר על קונספט פרסומי אחיד וברור מאז השקתו, דבר שתרם למיצוב ולבידול של מגנום בשוק הגלידה בארץ ובעולם.
על הקמפיין:
ה-M מהווה סמל לאיכות, יוקרה ומשמשת כמוטיב מרכזי בקמפיין ההשקה החדש. הקמפיין חושף את ה-M כסמל מגנום ומטרתו היא לחזק את מיצוב מגנום כמותג יוקרתי, חזק, חושני ומפתה באופן בלתי ניתן לערעור.
הקמפיין מעביר את ערכי מגנום, המושלכים על דמויות נשיות שונות המככבות בקמפיין , כאשר כל דמות מעידה על עצמתה - היא יכולה להיות בלתי נשלטת, כל יכולה,טורפת, תגלית, רצינית - כל זאת בהשראת המותג ותוך שמירה על שפה פרסומית קבועה : חושנית, סקסית, מסתורית וכמובן שימוש בצליל וצילומים של השוקולד הנשבר כאלמנט מרכזי.

תאריך:  09/04/2006   |   עודכן:  09/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il