רונן זהר, סמנכ"ל השיווק של גלידת שטראוס, הודיע על קמפיין פרסום חדש למותג מגנום - מותג הדגל בקטגוריית הגלידות.
הקמפיין יכלול קמפיין טלוויזיה בינלאומי שיעלה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן בערוצים 2, 10, 9 ו-24 במהלך העונה, קמפיין אינטרנט ייחודי שיעלה באמצעות חב' נקסט אין ופעילויות קד"מ חוויתיות באמצעות חב' טרגט מרקט.
זהר ציין כי, הקמפיין החדש יתמוך בהשקה המחודשת של המותג מגנום בישראל, שמטרתו לחזק את מגנום כמותג מפנק וחוויתי ולהפוך אותו למותג יוקרה בעולם המזון, בדומה לגוצ'י בעולם האופנה.
המהלך מלווה במספר רב של פעולות ביניהן, שינוי הלוגו כך שיעביר את המיצוב המחודש של המותג, עיצוב מחדש של אריזות המוצרים ומהלך ראשון מסוגו בעולם הגלידה - הטבעת ה-M, סמל מגנום, בציפוי השוקולד של השלגון.
זוהר הוסיף כי, אחד המפתחות להצלחה של מגנום לאורך זמן באה מזה שמגנום הינו מותג הגלידה היחיד ששומר על קונספט פרסומי אחיד וברור מאז השקתו, דבר שתרם למיצוב ולבידול של מגנום בשוק הגלידה בארץ ובעולם.
על הקמפיין:
ה-M מהווה סמל לאיכות, יוקרה ומשמשת כמוטיב מרכזי בקמפיין ההשקה החדש. הקמפיין חושף את ה-M כסמל מגנום ומטרתו היא לחזק את מיצוב מגנום כמותג יוקרתי, חזק, חושני ומפתה באופן בלתי ניתן לערעור.
הקמפיין מעביר את ערכי מגנום, המושלכים על דמויות נשיות שונות המככבות בקמפיין , כאשר כל דמות מעידה על עצמתה - היא יכולה להיות בלתי נשלטת, כל יכולה,טורפת, תגלית, רצינית - כל זאת בהשראת המותג ותוך שמירה על שפה פרסומית קבועה : חושנית, סקסית, מסתורית וכמובן שימוש בצליל וצילומים של השוקולד הנשבר כאלמנט מרכזי.