X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ג'יימס ריצ'רדסון
▪  ▪  ▪

חנות הספורט בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, מעלה קמפיין עיתונות לרגל מבצעי חג הפסח תחת הסיסמא: "דיוטי פרי ספורט- נעליים אליפות מחירים ליגה".
היקף ההשקעה בקמפיין כמיליון שקל.
אבי מרקוביץ', מנכ"ל חנות דיוטי פרי ספורט ג'יימס ריצ'רדסון מסר היום כי "קמפיין זה, משקף את המיצוב החדש שנבחר עבור חנות הספורט של הדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. בנוסף להדגשת היתרון הטבעי שיש לדיוטי פרי בעולם המחיר, בחרנו למצב את החנות כחנות המציעה חוויה גברית, או במילים אחרות: "ספורט כמו שרק גברים מבינים". זאת לא רק כי הקהל המרכזי ברכישת נעלי ספורט הוא קהל הגברים, אלא גם כי מיצוב זה מייצר לגברים אלטרנטיבה רלוונטית בתוך הטרמינל (אל מול החוויה הנשית שמציעה חנות הבשמים והקוסמטיקה).
לאור זאת, השפה התקשורתית החדשה של הדיוטי פרי, שמה את חווית הספורט הגברית במרכז, תוך שימוש בנעלי הספורט האטרקטיביות שמוצעות בדיוטי פרי".
עוד הוסיף מרקוביץ': "הקמפיין החדש מדגיש את נושא הפער המשמעותי במחירים המסתכם בכ-20% בהשוואה לשוק המקומי. במבצעי החג אנו מוכיחים שוב כי הקנייה המשתלמת ביותר הנה בדיוטי פרי ספורט שכן המבצעים מציעים מחירים חסרי תקדים על מגוון רחב של מותגי הנעלה מהמובילים בעולם כמו: נייק, אדידס, ניו-באלנס וטימברלנד בכ- 50% הנחה מקולקציית אביב קיץ 2006 וכן על דגמים בלעדיים של נייק".
הקמפיין עלה השבוע ויתוקשר במודעות עיתונות במהלך חג הפסח.
קרדיטים:
ג'יימס ריצ'רדסון:
מנכ"ל דיוטי פרי ספורט: אבי מרקוביץ'.
קניינית ביגוד ואביזרים: שרון וינדר.
מקאן אריקסון:
סמנכ"ל קריאייטיב: טל רביב.
מנהל קריאייטיב: סיגל עבודי.
קופי: אלדד ויינגרטן.
ארט: מל כספי.
מנהלת לקוחות: יעל ברזם.
פלנר בכיר: אלון ברנר.
פלנרית: רותי שבת.
סופרוויזר: סער נעים.
תקציבאית: מעיין פחימה.

תאריך:  09/04/2006   |   עודכן:  09/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il