חנות הספורט בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, מעלה קמפיין עיתונות לרגל מבצעי חג הפסח תחת הסיסמא: "דיוטי פרי ספורט- נעליים אליפות מחירים ליגה".
היקף ההשקעה בקמפיין כמיליון שקל.
אבי מרקוביץ', מנכ"ל חנות דיוטי פרי ספורט ג'יימס ריצ'רדסון מסר היום כי "קמפיין זה, משקף את המיצוב החדש שנבחר עבור חנות הספורט של הדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. בנוסף להדגשת היתרון הטבעי שיש לדיוטי פרי בעולם המחיר, בחרנו למצב את החנות כחנות המציעה חוויה גברית, או במילים אחרות: "ספורט כמו שרק גברים מבינים". זאת לא רק כי הקהל המרכזי ברכישת נעלי ספורט הוא קהל הגברים, אלא גם כי מיצוב זה מייצר לגברים אלטרנטיבה רלוונטית בתוך הטרמינל (אל מול החוויה הנשית שמציעה חנות הבשמים והקוסמטיקה).
לאור זאת, השפה התקשורתית החדשה של הדיוטי פרי, שמה את חווית הספורט הגברית במרכז, תוך שימוש בנעלי הספורט האטרקטיביות שמוצעות בדיוטי פרי".
עוד הוסיף מרקוביץ': "הקמפיין החדש מדגיש את נושא הפער המשמעותי במחירים המסתכם בכ-20% בהשוואה לשוק המקומי. במבצעי החג אנו מוכיחים שוב כי הקנייה המשתלמת ביותר הנה בדיוטי פרי ספורט שכן המבצעים מציעים מחירים חסרי תקדים על מגוון רחב של מותגי הנעלה מהמובילים בעולם כמו: נייק, אדידס, ניו-באלנס וטימברלנד בכ- 50% הנחה מקולקציית אביב קיץ 2006 וכן על דגמים בלעדיים של נייק".
הקמפיין עלה השבוע ויתוקשר במודעות עיתונות במהלך חג הפסח.
קרדיטים:
ג'יימס ריצ'רדסון:
מנכ"ל דיוטי פרי ספורט: אבי מרקוביץ'.
קניינית ביגוד ואביזרים: שרון וינדר.
מקאן אריקסון:
סמנכ"ל קריאייטיב: טל רביב.
מנהל קריאייטיב: סיגל עבודי.
קופי: אלדד ויינגרטן.
ארט: מל כספי.
מנהלת לקוחות: יעל ברזם.
פלנר בכיר: אלון ברנר.
פלנרית: רותי שבת.
סופרוויזר: סער נעים.
תקציבאית: מעיין פחימה.