רשת האופנה Crazy Line הגדילה את תקציב הפרסום לעונת הקיץ 2006 ותשקיע 5 מיליון שקלים בקמפיין הפרסום קיץ 2006 (מקאן אריקסון - קשר בראל) בכיכובה של הדוגמנית שירז טל תחת הסיסמא "יותר אישה מאי פעם". במהלך עונת הקיץ 2005 השקיעה הרשת 4 מיליון שקלים ובמהלך עונת החורף 2005 השקיעה הרשת 2.5 מיליון שקלים.
לדברי ערן לוין, סמנכ"ל שיווק קרייזי ליין, "הוחלט להגדיל באופן משמעותי את תקציב הפרסום של עונת הקיץ בהתאמה להרחבת הקולקצייה, קרייזי ליין מציעה העונה מגוון רחב אופנתי, סקסי וצעיר ומגדילה את מגוון אביזרי האופנה הכולל תיקים, נעליים ותכשיטים . הגידול בתקציב הפרסום גדל ביחס ישיר לגידול במגוון הפריטים ברשת ולמספר החנויות בארץ.
לדברי לוין, הרשת מציגה אופנה לנשים הרוצות להיראות במיטבן - נשיות, סקסיות ואופנתיות. ערכים אלו: נשיות, נינוחות ואופנתיות מובילים גם בחווית הקניה באמצעות עיצוב מחודש של חנויות הרשת ובאמצעות צוות המוכרות בחנויות שמייצגות את ערכי הרשת מול קהל היעד.
קמפיין חורף 2006 כולל סרטון פרסומת קטלוג, פרסום בעיתונות ובשלטי חוצות ואתר אינטרנט מחודש.
סרטון הפרסומת הינו סרטון פוסט פמיניסטי המתאר את שירז טל בעודה מנסה לחלץ את רכבן של 3 נערות שנתקע על מצוק גבוה, שירז רגועה ונינוחה מנסה לחלץ את הרכב ללא הצלחה. הסרטון מציג נקודת מבט הומוריסטית המנסה לשבור את הכללים וההפרדה בין התנהגות גברית להתנהגות נשית.
בקטלוג של Crazy Line לעונת הקיץ 2006 הושקעו 250,000 דולר, לצורך הכנת הקטלוג נבנה סט צילומים עם אלמנטים הלקוחים מהטבע כגון סלעים, עצים וענפים.
הקטלוג מופץ ב - 250,000 עותקים בדיוור ל - 150,000 חברות מועדון הלקוחות ובחנויות הרשת. הקטלוג מכיל קופונים: הנחה בסך 25 שקלים בקניה מעל 250 שקלים, הנחה בסך 50 שקלים בקניה מעל 400 שקלים והנחה בסף 100 שקלים בקניה מעל 600 שקלים. ההנחה הינה על קולקציית קיץ 2006 וניתנת למימוש כל חברות המועדון או לנרשמות (ללא תשלום) למועדון הלקוחות של Crazy Line.
רשת Crazy Line היא הרשת המובילה בארץ לאופנת נשים וכוללת 54 חנויות בארץ. הרשת מייצרת ומשווקת ביגוד ופריטים משלימים לנשים במידות 40-50.