X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שוש מיימון עיתונאית, צלמת ועורכת, חיה בלוס אנג'לס
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
פסטיבל הצגות היחיד של ה"תיאטרונטו", החוגג השנה 16 שנים לקיומו, יתקיים מיום רביעי עד מוצאי שבת (ה- 26 עד ה- 29 לאפריל) החל מהשעה 6 בערב
▪  ▪  ▪

התיאטרונטו הוא פסטיבל הצגות יחיד שבו שחקן יחיד יוצר דיאלוג ישיר עם הקהל. ההצגות המתחרות הן כולן של יוצרים עצמאיים ועד כה, במשך 15 שנות קיומו השתתפו בו למעלה מ- 200 שחקנים ומאות יוצרים. עשרת ההצגות שנבחרו מתחרות על פרס התיאטרונטו 2006 ע"ש נסים עזיקרי, המוענק על-ידי קרן רבינוביץ'.
אירועי הפסטיבל חוזרים השנה ל'מרכז סוזן דלל' וישאו אופי של חגיגות מקיפות שיתקיימו ברחבי נווה צדק, במוזיאונים שברובע, בבתי הכנסת ובבתי העסק השכונתיים. השנה לראשונה, יתקיימו כל הצגות התחרות גם בירושלים, בשיתוף פעולה עם תיאטרון "המעבדה".
המנהל האמנותי של "תיאטרונטו" הוא יעקב אגמון, המנכ"ל הפורש של 'הבימה'. "בעיני", אומר אגמון, "כל שחקן/נית שמתייצב יחיד מול קהל הוא גיבור תרבות ראוי".
יאיר ורדי, מנכ"ל סוזן דלל, רואה בתיאטרונטו את "אחד מנדבכי התיאטרון החשובים של מרכז סוזן דלל, שהוא גם מרכז לתיאטרון ייחודי ואחר. אך טבעי שאירועי התיאטרונטו יחזרו לכור מחצבתם, למרכז סוזן דלל, שם נוסדו".
הוועדה האמנותית כוללת את: רביד דברה, רועי הורוביץ (שניהם משתתפי ה"תיאטרונטו" בעבר) ויוסי כרמון.
גם צה"ל מצטרף לחגיגה - מוזיאון בתי האוסף לתולדות צה"ל מארח להקות צבאיות: ברחוב אילת 35 בגבול הדרומי של שכונת נווה צדק נמצא מוזיאון לתולדות צה"ל. במוזיאון אוסף נדיר של מוצגים מקוריים - מהסליקים הראשונים ועד אמצעי הלחימה המתקדמים של צה"ל, ממשורייני ה"סנדוויץ'" בתש"ח ועד לטנק המרכבה.
בשיתוף פעולה עם פסטיבל ה"תיאטרונטו", תוקם במתחם המוזיאון במה שעליה יופיעו מדי ערב (מלבד שבת) להקות צה"ל השונות. בנוסף, המוזיאון יפתח שעריו לקהל משעות הבוקר ועד שעות הלילה המאוחרות במחיר כניסה סמלי. למשתתפי אירועי ה"תיאטרונטו" - הכניסה חופשית למופעים ולסיורים.
סיורי חוויה בשכונת נווה צדק - במהלך ימי הפסטיבל, יתקיימו מדי יום, סיורים בסמטאות נווה צדק. העמותה לתיירות של עיריית תל אביב יפו מעמידה לרשות הפסטיבל את לשכת המידע של העמותה ופותחת את הסיורים לקהל הרחב.
גם פנאי ואוכל - הפסטיבל, בשיתוף פעולה עם אתר האוכל הישראלי EAT, ייתן הנחות לבאי הפסטיבל בבתי הקפה ובמסעדות, שבשכונה. האתר ילווה את אירועי הפסטיבל התרבותיים והקולינריים.
הייד פארק פוליטיקאים - על במה אחת יפגשו מספר פוליטיקאים מובילים שיתחרו על דעת הקהל, בנושאי תרבות ובנושאים שעל פרק היום. הפוליטיקאים יתבקשו להציג שתי עמדות כשאחת מנוגדת לדעתם, הקהל יצטרך להחליט באיזו עמדה מחזיק הפוליטיקאי.
זו גם השנה הראשונה שכל ההצגות המשתתפות בתחרות יוצגו גם בתיאטרון "מעבדה" בירושלים. 'המעבדה', המרכז החדש לאמנויות הבמה, מהווה בית לאמנויות והפעם יופנה הזרקור לעבודת השחקן בתיאטרון.

תאריך:  25/04/2006   |   עודכן:  25/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
טלי הובר, המכהנת כסמנכ"ל כספים בשילב, מילאה בעבר שורת תפקידים בכירים בדלתא גליל תעשיות
רונן ליבוביץ
חה"כ נתן שרנסקי (ליכוד) הגיש הצעת חוק המחייבת 25% מחברי הכנסת להיבחר באופן ישיר    בדרך זו מקווה שרנסקי לחזק את הקשר לבוחר
אריאל שמידברג
ראש צוות החוקרים של האו"ם מגיע לדמשק לפגישה עם הנשיא אסד ועם סגנו    אסד: "הם יכולים לשאול אותי כל מה שעולה על דעתם, ללא שום הגבלה"
גלית יצחק
הישראלי הממוצע הולך לים או לבריכה 7 פעמים בחודש בתקופת הקיץ    יותר נשים נמנעות מרחצה בים ובבריכה מאשר גברים    הגברים אינם משתמשים בקרם הגנה מהשמש
מתן פריידין
ביהמ"ש המחוזי גזר על איתן ענו, הבעלים לשעבר של "מסעדת האווזים" ו"בני הדייג", 4 שנות מאסר ו- 200 אלף שקל קנס, בגין עבירות מע"מ והלבנת הון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il