X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

התועמלנים הערבים וגרוריהם בעולם קופצים בכל הזדמנות להצהיר על המניע הראשי של הטרור הערבי-איסלמיסטי: "ה-OCCUPATION היהודי של פלשתין הערבית". גם כשבין הרוצחים - המתאבדים של טבח ה-11 בספטמבר 2001 לא נמצא פלשתיני אחד, שופרות התעמולה הערבית שכנעו מיליוני אנשים בעולם שזו תוצאה של אותו OCCUPATION.
בשיחה מתועדת של השייך יאסין עם נציג האיחוד האירופי, לא הניד זה האחרון עפעף כשהשייך טען שפיצוץ מגדלי התאומים נעשה, בכלל, על-ידי היהודים. מורשת היטלר - להאשים בכל הצרות את היהודים, כדי לרכוש את תמיכת האנטישמים בדיכוי עמיהם שלהם - חיה וקיימת, ומצליחה למשוך באף מדינאים שנחשבו פעם לרציניים.
על המניע הראשי של הטרור לא מדברים. כפי שלא דיברו על מניע החתרנות הסובייטית בעולם בדור הקודם. וזה התגלה כשניקיטה חרושצ'וב, ראש "ממלכת הרשע" הסובייטית, נוכח שלהתרברבות שלו - על שהמשטר הסוציאליסטי ינצח את העולם החופשי בקידום רמת חיי התושבים - אין שום תקווה.
אז אם אי-אפשר להשיג את קצב הפיתוח של העולם החופשי, דוחף יצר הקנאה והתסכול לחבל, ככל האפשר, בתפקוד המשטרים המצליחים יותר. ואכן, שבוע לאחר מותו של חרושצ'וב, בספטמבר 1971, חשף המודיעין הבריטי 90 דיפלומטים סובייטיים שכאילו ריגלו בבריטניה אך עיסוקם לא היה מודיעין אלא - טיפוח קשרים עם גורמים מקומיים היכולים לשבש את הסדר הציבורי והכלכלה הלאומית של בריטניה. מסגרת-הגג של גורמים אלה זכתה בשם המכובד והמוסרי של "תנועת השלום העולמית".
פעילי אש"ף היו תלמידים טובים של השיטה הסובייטית. אבו-מאזן גם קיבל אצלם דוקטורט על יישום שיטת השקר הסובייטי ברמה אקדמאית (בהוכחה "מדעית" להכחשת השואה). התסכול הערבי מחוסר יכולת עמיהם המפגרים להגיע להישגי העולם החופשי יצר את השאיפה לחסל את הפער המעליב על-ידי חבלה באיכות והתפתחות החיים בעולם החופשי, ובראשם - ארה"ב.
כשתסכול זה התחבר לצינורות השפע של כספי הנפט הנסחטים מהעולם החופשי, הוא הפך לנשק השמדה המונית, גם ללא הפצצה האטומית. הפלשתינים, בראשות אש"ף, מצאו את עצמם כבשר תותחים מסייע במלחמת הציביליזציה המפגרת מול זו המתקדמת. ונאמנים לדוגמה הסובייטית, גם להם ישנה מסגרת בינלאומית תחת הכותרת "פעילי השלום". את "השלום" שלהם ראינו במערכות ההסתה חובקות העולם ועד לפיצוצים הרצחניים של שליחיהם, כפי שעשו זאת במועדון "מייקס פלייס" בתל-אביב.
ראשי העולם החופשי עדיין מאמינים שאם יתפסו את בן-לאדן, מצד אחד, ויקימו מדינה פלשתינית, מצד שני, יחוסל הטרור האסלמיסטי. הם עדיין לא רוצים לראות את המניע הסמוי אך הקובע במלחמה המתנהלת נגדם: יצר הקנאה והתסכול המוזן בכספי הנפט. הקמת מדינה ריבונית של כנופיות הטרור בלב המזרח התיכון (בנוסף למדינת החיזבללה, שכבר קיימת) תוכל ליצור רק מכשיר נוסף, רצחני, למירור החיים בעולם בידי - לא מדינה ריבונית לטרור אלא - ניתוק צינורות כספי הנפט המזינים אותו, כולל חיסול קרטל הסחטנים של "אופק". גם חיסול המאפיה האימתנית של אל קפונה באמריקה התחיל בסיסמה - CUT OFF THEIR INCOME. החינוך לדמוקרטיה של ארצות הנפט, לפי חזון הנשיא בוש, יוכל להתחיל רק אחרי שידי העריצים המושחתים השולטים בהן יוסרו מברז הפטרודולרים.
_________________________
הכותב התמחה במחקר ותכנון אסטרטגי;

תאריך:  21/04/2005   |   עודכן:  21/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il