X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ניו קופל
▪  ▪  ▪



חברת ניו קופל כאל יוצאות בקמפיין פרסומי לרכישת כלי רכב באמצעות ליסינג בתנאי תשלום נוחים, את הקמפיין, תחת הסיסמא דבר חדש!, יוביל טל פרידמן בדמותו של חיזקי מהתוכנית ארץ נהדרת הזוכה לפופולאריות רבה.
הקמפיין בהיקף של כ-1.6 מיליון שקל ממוקד כולו באינטרנט וברדיו, יעלה באמצעות משרד הפרסום GPS, ברדיו ובאתרי האינטרנט ביניהם, Ynet, MSN, One, יד 2 ולוח העיר. הקמפיין יעלה באינטרנט במהלך חודש מאי.
קמפיין הרדיו מורכב מ-16 תשדירי פרסום המבוססים על מערכונים משעשעים להעברת המסר כי מהיום לא קונים רכב לפני שבודקים את השיטה החדשה של ניו קופל וכאל. קמפיין האינטרנט מורכב מ- 3 סרטונים מצחיקים במסגרתם יתנסה חיזקי בסיטואציות מוכרות ומשעשעות ברכישת מכונית משומשת, ולבסוף יגיע למסקנה שהכי כדאי ומשתלם לנסוע ברכב חדש בשיטה של ניו קופל כאל.
לדוגמא מתוך אחד מתסריטי האינטרנט, "דבר ראשון, דבר חדש. תבין, כשאדם רוצה לעצמו רכב חדש יתרפס בפני מנהל הבנק ומיני פקידונים זוטרים בכדי לקבל הלוואה דרקונית ומרגיזה, מה שמביא אותו למצב של חפפה. ואז נאלץ הוא גם לקחת עבודה שנייה כבייביסיטר לינשופים וגם למכור כלייתו לבנגלדשי נזקק על-מנת לעמוד בתשלום החודשי הגבוה. על כן התחננתי חזור וחנון... דבר חדש..."
חברת ניו קופל - CAL מציעה ללקוח אפשרות נוחה יותר לקניית רכב חדש ולהגיע לחיסכון כספי של עד 7000 שקל. במסגרת זו ישלם הלקוח כ-25% מערך הרכב כמקדמה, ולאחריו תשלום חודשי בסכום משתנה בהתאם למסלול העסקה. בתום 30 חודשים ייהנה הלקוח מאפשרות לרכוש את הרכב, או להשתמש בו כמקדמה לעסקת הליסינג הבאה באמצעות עסקת טרייד-אין.
לדברי ערן גולן, מנכ"ל חברת ניו קופל Cal, "החלטנו להפיק קמפיין פרסום מושקע המיועד בעיקרו לאינטרנט ולרדיו, לאור העובדה שפילוח קהלי היעד של מדיות אלה רלוונטי ביותר להצעת המכר שלנו. הצעה זו מאפשרת ללקוחות פרטיים הרוכשים רכב מ-5 שנות המודל האחרונות, ומעוניינים באפשרות להתחדש ברכב כל שנתיים וחצי בתנאים נוחים וחיסכון כספי של עד 7000 ש"ח".
משרד פרסום: GPS , מנכ"ל: דודי ברמן, מנהל קריאייטיב: אורי לבני , מנהל לקוחות: אריאל גן-מור, מפיק: מוקי בן-חמו, ארט דירקטור: גלעד רוזן, קופי: עמית סטולר וקרין נאור, תקציבאיות: עדי דקל וליאת ארז. אינטרנט (באמצעות GI): סופרוייזר: אפרת וגסמן. תקציבאי: ניר מליאר
מנהל קריאייטיב: אבי ענבר, קופי: חנן כהן

תאריך:  07/05/2006   |   עודכן:  07/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפה אפרתי יחסי ציבור
- הודעה מטעם יוניליוור
מירי חיון
- הודעה מטעם דיסקרט
יחסי ציבור
- הודעה מטעם וילנאי    פרסום וילנאי משיק אתר אינטרנט חדש שמציג את המשרד, את תפיסת העולם השיווקית המאפיינת אותו וכמובן תיק עבודות עדכני
ארד תקשורת
- הודעה מטעם "משפט ועסקים"
בר תקשורת, יח"צ
- הודעה מטעם ללין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il