רשת תכשיטי "מילר" המתמחה בתחום תכשיטי יוקרה, מציגה לקראת "עונת החתונות" קולקציות חדשות של טבעות אירוסין ונישואין לצד קולקציות תכשיטים חדשות.
השקת קולקציות טבעות הנישואין תתבצע על-ידי קטלוג ייעודי חדש ומושקע, המעוצב תחת הקונספט הפרסומי הלבן המייצג את מילר, תוך הדגשת ערכי העיצוב, הסגנון הייחודי והיצירתיות המאפיינים את קולקציית טבעות הנישואין החדשה. במהלך כולו משקיעה רשת "מילר" כ-350 אלף שקל, הקטלוג יופץ בחנויות במקביל למודעות בעיתונים ובמגזינים הייעודיים.
לדברי חיים מילר מנכ"ל ובעלים של רשת מילר: "מילר מובילה את קטגוריית טבעות הנישואין בישראל וככאלה אנו מציגים מידי שנה מגוון רחב של קולקציות עדכניות המציגות את מיטב הטרנדים והחידושים בתחום. השנה בחרנו להציג לראשונה מגוון רחב ועשיר במיוחד דרך קטלוג ייחודי ומעוצב על מנת להקל את משימת הבחירה עבור לקוחותינו. כמו כן לאור מגמה בולטת בקרב ציבור המתחתנים המבקשים לענוד טבעות זהות לשני בני הזוג, עיצבנו מבחר רחב ומגוון של סטים- טבעות זוגיות המציגות גרסה נשית וגרסה גברית".
מסקר שערכה רשת "מילר" באמצעות מכון "גיאוקרטוגרפיה" עולה בין היתר כי הצעת הנישואים בקרב האוכלוסיה היהודית בישראל היא עדיין משימה גברית מובהקת. המשתתפים בסקר, גברים ונשים דיווחו ב-70.9% מהמיקרים כי הצעת הנישואים הגיעה מהגבר, ואילו רק 5.6% סיפרו כי האישה היא זו שהעלתה את ההצעה.
כמו כן, עולה מן הסקר כי המגמה הגברית כיום היא שרבים מהם בוחרים לעצמם ורוכשים לעצמם טבעות נישואין.
הקולקציות החדשות מציגות מגוון של מרקמים, מריקועים שונים ועדינים ועד משטחי סאטן חלקים. בעיצוב הטבעות ישנו דגש על האור והאופן בו הוא משתקף ומנצנץ על-גבי הטבעת, בין אם מדובר בטקסטורה שעליה הוא מרצד או במשטח נקי אותו הוא מציף.
רשת "מילר" בבעלות חיים ומוניקה מילר ולה 5 סניפים הממוקמים באזור המרכז- ת"א והרצליה.