X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מנטרג'י;
הודיעה על הסכם עם חברת רוקוול-קולינס, בסיום תהליך בקשה להצעות (RFP) נבחרה מנטרג'י ליצירת מערכת הדרכה למנהיגות המיועדת ל-15,000 עובדי רוקוול-קולינס.
▪  ▪  ▪

15,000 עובדי תאגיד התעופה רוקוול-קולינס יודרכו למנהיגות באמצעות מערכת של גילת תקשורת היקף הפרוייקט מוערך בסכום של 350,000 דולר.
מנטרג'י, חברת בת של גילת תקשורת בארצות הברית, הודיעה על הסכם עם חברת רוקוול-קולינס, ספקית מובילה של מערכות אוויוניות ומערכות תקשורת ליצרניות מטוסים ולעולם התעופה. בסיום תהליך בקשה להצעות (RFP) נבחרה מנטרג'י ליצירת מערכת הדרכה למנהיגות המיועדת ל-15,000 עובדי רוקוול-קולינס.
פיתוח מערך הדרכה מבוסס אינטרנט החל בימים אלה ויושלם בשני שלבים במהלכם ישולבו עובדי רוקוול בקליפורניה, אורגון, ולואה.
"מנטרג'י זכתה במכרז בזכות גישתה הקריאטיבית לפתרון בעיות", הסביר גרג שיפר, יועץ בכיר במחלקת הדרכה ופיתוח בחברת רוקוול-קולינס, "היא הציגה קונספט הדרכה לא שיגרתי ונתנו לנו הזדמנות לחזות בצורה חזותית מה הלומד יחווה כאשר ייכנס לאתר האינטרנט להדרכה".
מתוך 16,000 עובדי רוקוול-קולינס, רק 1000 מוגדרים כמנהלים עם אחריות דיווח ישירה. כמו בחברות רבות אחרות, רוב ההדרכה למנהיגות מתמקדת בקבוצה זו. כעת, 15,000 עובדים אחרים אשר בכללם מהנדסים, טכנאים, צוותי ייצור, צוות תמיכה במנהלים, מנהלי משאבי אנוש ורבים אחרים יקבלו את ההזדמנות להבין את הכח של מנהיגות יחידים.
קליף פורינגטון, מנהל הדרכה ופיתוח ברוקוול-קולינס אמר: "לכל עובד של רוקוול-קולינס יש יכולות מנהיגות בתחום ההתמחות שלהם, ואנו מחפשים את הדרכים הטובות ביותר לפנות ולקדם את התרומה שלהם. אנו יצרנו מספר קורסים טכניים בשיתוף עם מנטרג'י והתרשמנו מאוד מגישתם החדשנית. פרויקט זה אינו קורס מנהיגות במובן המסורתי, לכן אנו זקוקים לשותף עם הנסיון לעשות את זה בצורה הנכונה".
"המטרה היא לעודד עובדים להבין את יכולות המנהיגות הטמונות בהם ולעזור להם למצוא את הזמן המתאים לכך", מסביר פ ורינגטון, "זה אינו מערך הדרכה חד פעמי. ניסיון הדרכה זה יספק מאגר לעובדים בנושא מנהיגות, בו הם יכולים לקבל משובים ממנהיגים אחרים, לתרום רעיונות, להתרענן ולמצוא מה אחרים עושים. אנו מחברים את הכל לחזון החברה, כך שכל עובד יראה את החלק המרכזי שלו בהשגת יעד זה".
גילת תקשורת בע"מ היא מפתחת וספקית מובילה של פתרונות קצה לקצה ללימוד מרחוק אינטראקטיבי. גילת תקשורת הקימה בארצות הברית את חברת מנטרג'י, הזרוע האמריקנית ללימוד מרחוק כאיחוד בין החברות אלן תקשורת, ולירנלינק. ג'ון ברייס הדרכה היא זרוע הדרכת טכנולוגיות המידע והתוכן באירופה. החברה היא אחת מספקיות שרותי הדרכת טכנולוגיות מידע המובילים באירופה ובמזרח התיכון, ומשמשת כמדריכה מורשית של חברות כמו מיקרוסופט, נובל, CA, SUN, אורקל וחברות מובילות רבות נוספות.

תאריך:  07/05/2001   |   עודכן:  17/06/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שמרית ניסנבאום, יחסי ציבור
- הודעה מטעם עילית;
חברה ביטוח כלל חתמה על הסכם עם חברת סקיורנט ליישום מערכות פוליסות ביטוח חובה המבוססות טכנולוגיית חתימה דיגיטלית ברשתות קמעונאיות.
דפנה יעקובוף, יחסי ציבור
- הודעה מטעם סיסקו;
סיסקו חושפת את פלטפורמת השירות 15540 ONS
המשמשת לבניית רשתות תקשורת עירוניות
דוד כנען, יחסי ציבור
- הודעה מטעם SAP;
שלוחת SAP בארה"ב- SAP America- הודיעה על תכנית לימודים מיוחדת למנהלים בכירים שבה ישתתפו מעצבי דעת קהל מתחומי העסקים והאקדמיה המתמחים במחקר ובהוראה בנושאי e-business.
דודו כנען, יחסי ציבור
- הודעה מטעם SAP;
דני גוב, גוב קרטין יחסי ציבור
על פי דרוג חברות הנדל"ן המובילות של דן אנד ברדסטריט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il