חברת "און ליין" יבואנית ומשווקת מוצרי עיצוב השיער של "בייביליס פריז" אשר מחזיקה בלמעלה מ80% משוק המוצרים החשמליים לעיצוב שיער בבית, נכנסת לראשונה לשוק המספרות המקצועי ותחל לשווק את מוצרי "בייביליס פרו" באמצעות מחלקה ייעודית אשר הוקמה בחברה.
המחלקה הייעודית אשר הוקמה בהשקעה כוללת של חצי מיליון דולר, כוללת מערך סוכנים ומפיצים, מערך שירות לקוחות וכמו כן, מערך הדרכה אשר יעמוד לרשות מעצבי השיער. במסגרת המחלקה ישווק קו מוצרי "בייביליס פרו" הכולל מחליקי שיער, מכונות תספורת, מעצבי שיער, מייבשי שיער מברשות מקצועיות ועוד.
על פלטפורמת ההפצה של המחלקה המקצועית ישווקו גם מוצרי ההחלקה היפנית "יוקו סיסטם ריטפייר" שהיא השיטה היפנית המקורית להחלקה, תיקון וחידוש שיער. זאת באמצעות הסכם שנתחם בין "און ליין" לחברת "מימון וינגרובסקי בע"מ" היבואנית הבלעדית של מוצרי ההחלקה לישראל. תמיכה מקצועית למעצבי השיער בכל הקשור למוצרי ההחלקה תבוצע באמצעות בית הספר המקצועי "יוקו סיסטם ריפייר" הממוקם בתל אביב.
דורון גלזר, מנכ"ל חברת "און ליין": "שם המותג "בייביליס" נתפס גם בישראל כשם ג'נרי לתלתלים ועיצוב שיער. מוצרי "בייביליס פריז" כבשו את נשות ישראל כמו גם את שוק המוצרים החשמליים לעיצוב השיער בבית עם נתח שוק של 80%. כעת פנינו אל השוק המקצועי בישראל הכולל למעלה מ 5,000 מספרות, מתוכן 3,000 מספרות מוכרות ורשומות. היעד אשר הצבנו בחברה הוא להגיע עד סוף 2006 לכ-1,000 מספרות (25% משוק המספרות) עם רף מכירות של 6 מיליון שקל בשוק זה בלבד. אני צופה כי סך כל מכירות קו המוצרים המקצועי "בייביליס פרו" יהווה כ- 25% מכלל מכירות מוצרי "בייביליס פריז" בישראל".