X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מי"ל
▪  ▪  ▪

ועדת השיפוט של תחרות הפרסום האפקטיבי - האפ"י – EFFIE הבינלאומית הנערכת על-ידי המי"ל-המרכז הישראלי לניהול, בשיתוף איגוד המפרסמים ואיגוד חברות הפרסום בחרה את 15 הקמפיינים שעלו לשלב הגמר של התחרות היוקרתית. בנוסף בחרה הוועדה את שלושת הקמפיינים שעלו לשלב הגמר בקטגוריית האפ"י פלטינום – קמפיינים שהוכיחו אפקטיביות לאורך זמן. המשרדים המובילים במספר הקמפיינים שהגיעו לשלב הגמר הם גיתם עם ארבעה קמפיינים וראובני פרידן עם שלושה קמפיינים בגמר.
תחרות האפ"י שהחלה לפני 6 שנים צוברת פופולריות גדולה בקרב משרדי הפרסום והמפרסמים. בתחרות נמדדת האפקטיביות של הקמפיינים השונים בשש קטגוריות שונות: מוצרי צריכה-מזון, מוצרי צריכה שאינם מזון, מוצרי צריכה לא מתכלים, פיננסים-שירותים-תקשורת ומחשוב, מלכ"רים ואפ"י פלטינום המודד את האפקטיביות המתמשכת של הקמפיינים. כמו כן, מבין הזוכים בקטגוריות השונות נבחר ה – GRAND EFFIE – מהלך השיווק והפרסום האפקטיבי ביותר לשנת 2006. בראש תחרות האפ"י השנה עומדת עופרה שטראוס, יו"ר שטראוס-עלית.
השנה הוגשו לתחרות 57 קמפיינים מ – 14 משרדי פרסום. זאת לעומת 50 עבודות שהוגשו בשנה שעברה, 33 עבודות שהוגשו בשנת 2004 ו – 32 עבודות שהוגשו בשנת 2003. על-פי תקנון התחרות, בכל אחת מהקטגוריות ידורגו שלושת העולים לגמר ואילו בקטגורית הפלטינום יוכרז רק הזוכה במקום הראשון.
ההכרזה על הזוכים – במסגרת פסטיבל "שיווק בג'ינס"
הנהלת התחרות החליטה לדחות את ההכרזה על הזוכים בתחרות מסוף יוני ולשלב את אירוע השיא של האפ"י יחד עם פסטיבל "שיווק בג'ינס" שיתקיים בספטמבר בזכרון יעקב. לדברי יצחקי חן, מנכ"ל המי"ל, ההחלטה לשלב את ההכרזה על הזוכים יחד עם הפסטיבל נובעת מהרצון לאפשר לעולים לשלב הגמר להציג את עבודותיהם בפני צמרת עולם השיווק והפרסום ולזכות בכבוד הראוי לעבודות הניבחרות.
לתחרות השנה הגישו כל אחד ממשרדי הפרסום הגדולים גלר-נסיס וגיתם שמונה עבודות לתחרות. אחריהם ברשימת העבודות נמצא משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי Y&R שהגיש שבע עבודות. באומן-בר-ריבנאי ואדלר-חומסקי&ורשבסקי GREY הגישו שש עבודות כל אחד. מק’אן-אריקסון וראובני-פרידן IPG הגישו חמש עבודות. יהושע TBWA הגיש ארבע עבודות; פרומרקט הגישה שתי עבודות; פובליסיס-סקטורס, גליקמן-נטלר-סמסונוב, פוגל אוגילבי, ברוקנר-נטע, שמעוני-פינקלשטיין וצימט הגישו עבודה אחת כל אחד.
השלב הבא
השנה החלה תחרות ה - EFFIE בשיתוף פעולה עם הפקולטה לניהול של אוניברסיטת ת"א. זאת במטרה לצרף את "אנשי השיווק והניהול העתידיים" לצורת החשיבה של אפקטיביות שיווקית ולהעשיר את חווית הלמידה לתלמידים במסלול הלימודים לתאר שני בשיווק.
במסגרת שיתוף הפעולה, כל משרדי הפרסום של העבודות שעלו לשלב הגמר יציגו בסוף החודש את עבודותיהם בפני כ – 150 תלמידי תואר שני בפקולטה לניהול של אוניברסיטת ת"א. המצגות לסטודנטים יארכו 20 דקות ויכללו התייחסות לאסטרטגיה ולקריאייטיב של הקמפיין. הציונים שיתנו הסטודנטים יהוו 10% מהציון הכולל של שופטי האפ"י.
הצגת העבודות לגמר האפ"י פלטינום בפני בכירי המנכ"לים במשק:
במחצית יוני יציגו שלושת המשרדים שעלו לשלב הגמר בקטגוריית האפ"י פלטינום את עבודותיהם בפני צוות שיפוט שיכלול מעל עשרה מנכ"לים מבכירי המשק, וביניהם עמוס שפירא (סלקום), סופי בלום (פרוקטור אנד גמבל), גיורא בר דעה (שטראוס-עלית), מושיק תאומים, רמי שלמור, יורם באומן, צבי זיו (בנק הפועלים), ליאור רייטבלט (סופרפארם), עופר בלוך (YES), סיגל קוטלר לוי (סבון של פעם) וחיים רומנו (אל-על). שלושת העולים לגמר יציגו, במשך 25 דקות, את הקמפיין תוך מתן דגש לאסטרטגיה ולקריאייטיב.
והמועמדים הסופיים לפרס האפ"י לשנת 2006 הם . . .
בקטגוריית מוצרי צריכה – מזון
· שטראוס עלית, דנונה משקה בוקר – שלמור אבנון עמיחי
· שטראוס עלית, גלידת מגנום – ראובני פרידן
· עוף טוב, שניצל דינוזאורים – גלר נסיס Leo Burnett
בקטגוריית מוצרי צריכה – לא מזון
· יוניליוור ישראל, אקס דיאודורנט ספריי לגבר – ראובני פרידן IPG
· טבע נאות, נעלי נוחות – ראובני פרידן IPG
· חוגלה קימברלי, מולט – גיתם BBDO
בקטגוריית מוצרי צריכה – לא מתכלים
· שופרסל דיל – גיתם BBDO
· קוקה קולה, כפר המוזיקה – קבוצת פרומרקט ודחף
· ת.נ.א., תמי 4 – אדלר-חומסקי&ורשבסקי - grey
בקטגוריית פיננסים, שירותים, תקשורת ומיחשוב
· סלקום, סלקום ווליום – מקאן אריקסון
· עיתון הארץ, TheMarker – מקאן אריקסון
· Cal כרטיסי אשראי לישראל, אקטיב – גלר נסיס Leo Burnett
בקטגוריית מלכ"רים, מגזר ציבורי ואחריות חברתית
· הסתדרות המורים בישראל – גיתם BBDO וגיתם פורטר נובלי
· הסוכנות היהודית – גיתם BBDO
· עמותת אור ירוק – אדלר-חומסקי&וורשבסקי - grey
המועמדים לאפ"י פלטינום
· שטראוס עלית, must מסטיקים וסוכריות ללא סוכר – ראובני פרידן IPG
· המועצה להסדר הימורים בספורט, - Winnerיהושע TBWA
· H&O אופנה – באומן, בר, ריבנאי

תאריך:  09/05/2006   |   עודכן:  09/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il