X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם דובק
▪  ▪  ▪

חברת הסיגריות ח.י.ס מקבוצת דובק נכנסת לראשונה לשוק סיגריות הפרימיום בישראל: החברה תשיק בשבוע האחרון של מאי את מותג הסיגריות הבינלאומי מהמובילים בעולם, PRINCE. הסיגריות החדשות ייתחרו במותגי הפרימיום הקיימים בשוק הישראלי, בהם: מרלבורו, קאמל ובמותגי המידיום אל-אם ווינסטון, ח.י.ס צופה להשיג נתח שוק של 5% משוק הפרימיום בישראל, שהוא כ- 2% מסך נתח השוק הכללי, אשר מהווה כ- 80 מיליון שקל בשנה.
סיגריות PRINCE, נחשבות למשובחות במיוחד, בזכות טבק נדיר מסוג HIGH LAND, הגדל על פסגות בגובה 1,000 מטר, אשר מעניק ל-PRINCE טעם עשיר וארומה ייחודית. המותג PRINCE יושק בישראל בשני טעמים: PRINCE RICH ו- PRINCE HIGHLAND, והשקתו תלווה בקמפיין מאסיבי בהשקעה כוללת של כמיליון דולר, אשר יכלול: פרסום בעיתונות, פעילויות קידום מכירות בנקודות המכירה, מסיבות השקה נוצצות וחסויות באירועים המוניים.
לדברי שבתאי יעקבי, סמנכ"ל השיווק המכירות והסחר בדובק, "החברה ממפה את שוק הפרימיום כמנוע צמיחה מרכזי בשוק הסיגריות, האסטרטגיה המרכזית של החברה היא להיות נוכחת בכל פלחי המחירים בשוק הסיגריות הישראלי, הן במותגי ייבוא והן במותגים אותם היא מייצרת. החדירה לשוק הפרימיום מהווה נדבך נוסף של חיזוק הפעילות של החברה בשוק הסיגריות הישראלי .
"העיתוי הנוכחי להשקת המותג המוביל PRINCE הוא תוצר של הרחבת שיתוף הפעולה בין דובק לבין חברת הסיגריות הבינלאומית HOUSE OF PRINCE, ומהחלטה אסטרטגית של דובק להיות נוכחת באמצעות מותגים מובילים בכל פלחי המחיר בארץ".
מותג הסיגריות PRINCE, מבית היוצר של החברה הבינלאומית HOUSE OF PRINCE שבסיסה באירופה ושורשיה כבר במאה ה-17, הינו ממותגי הסיגריות המובילים באירופה ומחוצה לה. PRINCE נמנית על מותגי הסיגריות האיכותיים בעולם וזאת הודות לטבק האיכותי והמוקפד ממנו מיוצרות הסיגריות, ייחודו ובידולו- הוא באזורי הגידול - גבעות בגובה 1,000 מטר, ובאופן עיבודו; הטבק גדל בחוות טבק בכל העולם באזורים מיוחדים: אזורי ההיי-לנד (אזורי הרמה). הטבק המרכיב את PRINCE, שומר על מרכיביו הייחודיים משנת 1957, ומבוסס על הליך של אחסנה בין שנתיים, טרם עיבודו לסיגריות, מה שמסייע בהשבחת טעמן של הסיגריות, בדיוק כמו בהפקת יין.
המותג PRINCE נמכר ב-40 מדינות ברחבי העולם, והוא מוביל במכירות סיגריות הפרימיום במדינות רבות, בהן מדינות אירופאיות-סקנדינביות, דוגמת נורבגיה, דנמרק ושוודיה, בהן נחשבות סיגריות PRINCE כסיגריות הלאומיות המועדפות.
ח.יס מקבוצת דובק נמצאת בשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת HOUSE OF PRINCE מזה 3 שנים, בייבוא של מותגי סיגריות נוספים לישראל, דוגמת וול סטריט ורוקטס; ואף נבחרה למפיץ השנה העולמי לשנת 2005 של החברה הבינ"ל, מבין 15 מדינות, הודות לנתוני המכירה שהציגה ח.י.ס בישראל. נתוני המכירה הגבוהים הללו, היוו את הבסיס להשקה הנוכחית של PRINCE בישראל.

תאריך:  09/05/2006   |   עודכן:  09/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il