X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
משרד התקשורת החליט לחלט 7 מיליון שקלים מערבות חברת "בזק" - עקב סירובה של החברה להפסיק את מבצע "אביב בזק" ולהציג למשרד התקשורת את כל המסמכים והנתונים שדרש המשרד בנוגע למבצע
▪  ▪  ▪

מנכ"ל משרד התקשורת, אבי בלשניקוב, החליט היום (ג', 9.5.06) לממש את אזהרתו ולחלט 7 מיליון שקלים מערבות חברת בזק עקב סירובה של החברה, למרות התראות חוזרות ונשנות, להפסיק את מבצע "אביב בזק" ולהציג למשרד התקשורת את כל המסמכים והנתונים בנוגע למבצע.
על-פי תנאי הרישיון רשאית בזק לערער על ההחלטה בתוך 15 ימים, בפני שר התקשורת, אריאל אטיאס.
בטרם התקבלה ההחלטה בדבר החילוט, איפשר משרד התקשורת לחברה, להביא את טיעוניה בפני המשרד. בהמשך להתכתבויות קודמות, שיגר לפני כשבוע בלשניקוב, מכתב למנכ"ל בזק, יעקב גלברד, ובו הובא לידיעת החברה כי נשקלים נגדה צעדי חילוט.
החברה נדרשה לחדול מקיום המבצע עד ליום 1 במאי 2006, להפסיק לצרף מנויים חדשים למבצע ולהימנע ממתן הטבה של דקות שיחה חינם למנויים, שכבר הצטרפו למבצע. כמו כן, שב ודרש המשרד להציג בפניו את כל המסמכים והנתונים בנוגע למבצע. מאחר וההפרות לא תוקנו - החליט, כאמור, מנכ"ל משרד התקשורת לחלט את הסכום מהחברה.
במשרד התקשורת מציינים, כי קיום המבצע על-ידי בזק מהווה הפרה של תקנות התשלומים. כמו כן, סירובה של החברה להציג בפני משרד התקשורת את מלוא המידע והמסמכים שנדרשו ממנה, לצורך בדיקת המבצע והעיכוב הרב שחל בהעברת המידע החלקי ובנוסף יצירת מצג לפיו כל החומר הרלוונטי הועבר לידי המשרד - מהווים שיבוש חמור של פעילות ההסדרה, הפיקוח והאכיפה של המשרד.
במשרד התקשורת מתרעמים על כך כי דבר המבצע נודע להם מכלי התקשורת, ועל-פיו לקוחות הרוכשים טלפונים דיגיטליים ומוצרים נוספים, זוכים להטבה של עד 200 דקות שיחה ברשת בזק מדי חודש, למשך שנה, קרי הטבה מצטברת של עד 2,400 דקות בשנה.
כאמור, בזק נמנעה מלהעביר למשרד התקשורת את כל המידע והמסמכים הנוגעים למבצע ואף לא הפסיקה את המבצע כנדרש. במשרד מציינים, כי מבדיקת החומר החלקי שהתקבל עולה כי פרטים מהותיים ביותר בנוגע להתקשרות שבין חברה לספקי הציוד נעדרו מתוך הסכם ההתקשרות. כמו כן, חסרים פרטים לגבי הסכום שישלמו הספקים שהוא יסוד מרכזי להתקשרות, ומתכונת ההתחשבנות בין הספקים לבין החברה.
בזק תמצה את כל זכויותיה החוקיות
מבזק נמסר בתגובה, כי "בזק תמצה את כל זכויותיה החוקיות שכן היא סמוכה ובטוחה שהמבצע נעשה כדין ולא היה כל מקום להתערבותו הבוטה של משרד התקשורת בנושא זה".
"הניסיון למנוע מהלקוחות הטבה עסקית לגיטימית, לא רק שאינו מסייע לתחרות בשוק התקשורת אלא הוא אף פוגע בתכלית התחרות - תחרות ממנה אמורים הלקוחות ליהנות. מובן איפוא, שבזק תגיש ערר על ההחלטה בפני שר התקשורת".

תאריך:  09/05/2006   |   עודכן:  09/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתן פריידין
העמותה, תובעת מהרשות לשלם לה הוצאות טיפול בכלבה שנגרמו עקב ירי של פקחי הרשות    הרשות בתגובה: הפעולה נעשתה בסמכות מחשש לכלבת
רונן ליבוביץ
כך אמר ראש אמ"ן בדיון של ועדת חוץ וביטחון של הכנסת    האלוף ידלין התייחס גם לסוגייה הפלשתינית ולחיזבאללה ואמר כי "יש מוטיבציה גבוהה לחטוף חיילים"
שלומי דיאז
דקר אותה ופצע אותה קל    דקר לאחר מכן את עצמו    מד"א קבעו את מותו
הדר פרבר
נשיא אירן אחמדינג'אד שואל במכתבו לבוש "האם הצלחנו להביא שלום, ביטחון ושגשוג לעם או חוסר ביטחון ואבטלה? האם הגנו על זכויותיהם של כל האנשים בעולם או כפינו עליהם מלחמות, התערבנו באופן בלתי-חוקי בעניינים שלהם, ביססנו בתי כלא נוראיים ואסרנו חלק מהם? האם הבאנו את השלום העולמי והביטחון או העלנו את רוח ההפחדה והאיומים?"
הדר פרבר
הנשיא בוש בירך על טיוטת הסכם השלום שהושגה לסיום המשבר בחבל דרפור שבסודן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il