X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בית המשפט העליון החליט להעביר להליך גישור את סכסוך ארגון סוכני הדואר עם "דואר ישראל" להליך הגישור הוקצבו 14 יום בלבד
▪  ▪  ▪

בית המשפט העליון החליט (יום ב', 15.5.06) להעביר להליך גישור את הסכסוך שבין ארגון סוכני הדואר ובין חברת הדואר הממשלתית "דואר ישראל", זהות המגשר טרם נקבעה.
בית המשפט, בהרכב שכלל את השופטים אשר גרוניס, מרים נאור ואסתר חיות, קבע בהחלטתו כי על הליך הגישור להסתיים בתוך 14 יום. במידה ולא יגיעו הצדדים להסכמה יחליט בית המשפט בסוגיה, ללא דיונים נוספים.
הדואר במדינת ישראל פועל באמצעות 700 יחידות דואר, מתוכן 420 סוכנויות דואר המופעלות על-ידי זכיינים עצמאיים, אשר מרביתן פועלות בפריפריה, בקיבוצים ובמושבים.
בין ארגון סוכני הדואר ורשות הדואר מתנהל בשנים האחרונות משא-ומתן מתיש בעניין תנאי ההתקשרות בין הגופים. המשא-ומתן התנהל תוך סחבת שנגרמה על-ידי שני הצדדים ולא הגיע לסיומו.
ב- 1.3.2006 הפכה רשות הדואר לחברה ממשלתית בשם "דואר ישראל", החברה, עם הקמתה סגרה שתי סוכנויות דואר. בתגובה, פרצה שביתה בכל הסוכנויות. בשל השביתה, הציבור בעשרות יישובים קטנים ושכונות לא קיבל שירותי דואר במשך שבועות.
החברה, פנתה לבית המשפט המחוזי, אשר נתן לה צו במעמד צד אחד המאפשר לה לפרוץ לסוכנויות המושבתות. החברה, אכן ניצלה את הצו ועובדיה של חברת הדואר פשטו על 36 סוכנויות שובתות שהחזיקו מכתבים וציוד של הדואר, והחרימו את המכתבים והציוד. במקביל, הצליחה חברת הדואר לחתום על הסכמי זכיינות חדשים עם 134 מהסוכנויות ששבתו.
באיגוד סוכני הדואר טוענים, שעובדי הדואר החרימו מהסוכנים ציוד פרטי, השביתו את המחשבים והתקשורת ואף אטמו סוכנויות לחלוטין בצורה ונדליסטית.
האיגוד, ערער לבית המשפט העליון וביקש למנוע את המשכן של ה"פשיטות" על הסוכניות. בית המשפט, אסר לעת עתה על חברת הדואר לפתוח סוכנויות חדשות במקום אלה שנסגרו. כמו כן, קבע בית המשפט כי הסכסוך המתמשך יועבר להליך גישור מזורז.
בני כהן, יו"ר ארגון סוכני הדואר, אמר: "אנו מברכים על החלטת בית המשפט להעביר את הסוגיה לגישור, ומקווים כי בסיומו של תהליך זה נוכל להגיע להסדר שישביע את רצון כלל הצדדים. אנו קוראים לחברת הדואר לבוא בידיים נקיות להליך הגישור ולסיים את הסכסוך, שהנפגעים העיקריים ממנו הם ציבור הלקוחות בישראל".

תאריך:  15/05/2006   |   עודכן:  15/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
טוען: לא יתכן מצב שבו חברה גם תייעץ לפרויקט, וגם תיגש לביצועו    בכך אימץ החשב הכללי את עמדת איגוד לשכות המסחר
ברוך לוי
הכנסותיה של סייבייס ברבעון הראשון של 2006 הסתכמו ב- 195 מיליון דולר, לעומת הכנסות של 191.9 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד    הרווח הנקי ברבעון הראשון עמד על 17.3 מיליון דולר, עלייה של 30% לעומת הרבעון המקביל אשתקד
רונן ליבוביץ
חה"כ אחמד טיבי (רע"מ-תע"ל) הגיש היום הצעת חוק הדואגת לרווחתם של הרפואים והאחיות    המטרה: להפחית את הטעויות הרפואיות שעולות לעתים בחיי החולים
ברוך לוי
משרד התשתיות הלאומיות הטיל סנקציות בגובה של 20,000 ש"ח על חברת 'סאן דלקים ירוקים' מחדרה ועל חברת 'הגולן לשיווק דלקים ושמנים' מבוקעתא רמת הגולן, אשר סיפקו דלקים לתחנות בלתי חוקיות
ברוך לוי
כך התבטא מזכיר איגוד מגדלי הפרחים, אברהם דניאל, במכתבו אל ראש הממשלה    היקף הקנסות שהטיל משרד התמ"ת על חקלאים מעסיקי עובדים זרים: 300 מיליון שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il