X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מקורות בחברות הסלולר אמרו ל-TheMarker כי החברות אכן סירבו לבקשת הכבלים, מכיוון שלא רצו להפר את הסכם הקישור שיש להן עם בזק האחראים לניתוק - ועד עובדי בזק
▪  ▪  ▪

חברות הסלולר סלקום ופרטנר סירבו ביום חמישי האחרון לחבר את מנויי הכבלים לרשת בזק, באמצעות התשתיות שלהן והסכמי הקישור שיש להן עם בזק. מנכ"ל חברות הכבלים, רם בלינקוב, פנה אישית למנהלי סלקום ופרטנר בבקשה שיחברו את מנויי הכבלים לרשת בזק דרך המערכות שלהן - אך נענה בסירוב מוחלט.
בלינקוב - שכבר היה מצויד במידע שלפיו לא קיימת כל בעיית קיבולת במערכות סלקום ופרטנר שיכולה היתה למנוע את מעבר התקשורת של מנויי הכבלים לבזק, וכן שפעולת הניתוב פשוטה ואורכת דקות ספורות בלבד - דרש הסברים לסירוב מצד חברות הסלולר. באחת מחברות הסלולר נאמר לו במפורש כי החברה "לא רוצה להסתבך עם בזק".
סלקום נכנסה לפני כחודש לתחרות מול בזק בשוק הטלפוניה הפנים-ארצית, ופרטנר הגישה באחרונה בקשה להצטרף אף היא לשוק השיחות הקוויות. מקורות בחברות הסלולר אמרו ל-TheMarker כי החברות אכן סירבו לבקשת הכבלים, מכיוון שלא רצו להפר את הסכם הקישור שיש להן עם בזק.
מיום רביעי בצהריים ועד יום חמישי בחצות לא יכלו 110 אלף מנויי הטלפוניה של הכבלים ליצור קשר עם מנויי הטלפוניה של בזק, ומנגד מנויי בזק לא יכלו להתקשר למנויי הכבלים. בנוסף, גם מוקדי השירות של חברות הכבלים שותקו.
ועד העובדים בבזק - שהכריז כבר לפני יותר משבועיים על סכסוך עבודה בחברה - החליט לנתק את מנויי הכבלים מכל יכולת להתקשר עם רשת בזק בטענה כי משרד התקשורת פותח את שוק הטלפוניה לתחרות מבלי שהוא עומד בהתחייבויותיו כלפי בזק, ועל כן תיאלץ החברה לפטר עובדים.
דובר פרטנר סירב להתייחס למגעים עם מפעילי תקשורת, ומסר כי "קישור הגומלין בין פרטנר לבין בזק משמש להעברת מסרי בזק בין לקוחות בזק ופרטנר".
מסלקום נמסר: "מופלא בעינינו שהכבלים בחרו לפתוח חזית תקשורתית דווקא מולנו. עם זאת אנחנו לא מוצאים מקום להגיב לטענות HOT, מהסיבה הפשוטה שסלקום בעצמה היא נפגעת עיקרית מהתנהגותה של בזק, ואת הנזק שנגרם לנו כתוצאה מניסיונותיה של בזק למנוע את כניסתה של סלקום לתחרות מולה בתחום התקשורת הקווית הבענו בצורה גלויה, כולל במכתב ממנכ"ל סלקום למנכ"ל בזק. אנחנו מקווים שהדיון בבית הדין לעבודה ישים קץ לתרגילי ההשהיה של בזק שנועדו לבלום את התחרות ואת כניסת סלקום לתחרות עם בזק".

תאריך:  21/05/2006   |   עודכן:  21/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
מי שנולד אחרי קום המדינה, רואה פחות חשיבות לנוכחותה בפוליטיקה האמריקנית
יפעת גדות
איש העסקים סמי עופר הודיע כי הוא תורם 3.4 מיליון שקלים למימון התרופות, אך החולים סירבו לקבל את התרומה וטענו כי אינם "מבקשי נדבות"
ענבל אביב
מוקדם יותר היום שיגרו הפלשתינים רקטת קסאם שנחתה בצומת גבים    שתי נשים לקו בחרדה וטופלו במקום    כוחות צה"ל מגיבים בירי ארטילרי לעבר מקורות השיגור
עידן יוסף
הזוג הצעיר נישא בל"ג בעומר    הכלה צעירה מהחתן בחמש שנים    "כשאני רואה אותך, אני נזכר בדמות אבי עליו השלום", אמר החתן הנרגש לרב המקדש
הדר פרבר
עשרות אלפי מוסלמים שמרנים הפגינו כדי להביע תמיכה בחוק האוסר בין היתר התנשקות פומבית, שירה וריקוד אירוטיים ועוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il