X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם HOT
▪  ▪  ▪

שירות ה- VOD HOT של HOT יצר מהפכה של ממש בעולם הטלוויזיה בישראל וזכה להצלחה רבה ביותר. בימים אלה עולה HOT עם קמפיין רחב היקף על מנת להמשיך ולבסס את השירות במודעות הציבור.
קמפיין ה- HOT VOD, תחת הסיסמה החדשה "HOT - תמיד יש משהו לאהוב", מהווה למעשה שלב נוסף בהטמעת המותג. המותג HOT VOD הושק על ידי HOT לפני קצת למעלה משנה, ותוך פרק זמן קצר יחסית הגיע למודעות גבוהה לשפת המותג ולאישיותו. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי בערוצים 2, 10, ובערוצים של HOT.
יוסי לובטון, סמנכ"ל השיווק של HOT מסר: "המהלך החדש הינו תוצאה של בדיקות ומחקרים ממושכים שביצענו על מנת לבדוק את היתרונות הפונקציונאליים והאמוציונאליים של שירות ה- VOD HOT הבלעדי ל-HOT. מהמחקרים עולה כי ה- VOD HOT מהווה מהפכה של ממש בתחום צריכת התוכן בטלוויזיה, והוא עונה על הצורך של מרבית הצופים לבחור בכל רגע שנוח להם את התכנים שהם אוהבים ומעוניינים לצפות בהם.
ה- HOT VOD הוא התשובה המדויקת לצורך זה, היות והוא מהווה ספריה אין סופית של תכנים הזמינים לצפייה בכל עת שהצופה בוחר. בכל רגע נתון מציע ה- VOD HOT אלפי שעות של תכניות, סרטים וסדרות לבחירת הצופה, והוא זה שמחליט מתי להתחיל לצפות. מכאן, בעולם החדש של HOT, אתה רואה רק מה שאתה אוהב, בלי התפשרויות", אומר לובטון.
"הצלחתו של שירות ה- VOD HOT מאז עלה לאוויר מוכיחה כי השירות עונה על הצורך לראות מה שאוהבים מתי שרוצים", מסכם לובטון.
הסיסמה החדשה המלווה את המותג: "HOT תמיד יש משהו לאהוב" מבטאת את היתרון הזה, ומדגישה את המהפכה שהביא עימו שירות ה- VOD HOT : צפייה ספונטנית ללא תלות במועדי שידורים, וללא צורך ללמוד לתכנת ולכוון מכשירים אחרים. זמינות של תכנים לצפייה מיידית בכל רגע נתון. שליטה בתוכנית הנצפית: עצירה, השהייה, הרצה קדימה ואחורה. וכל זאת היישר מהשלט והממיר הדיגיטאלי הקיימים היום בבית הלקוח, מבלי לרכוש או להתקין מכשירים נוספים. HOT VOD מציע לצופים את התפיסה של טלוויזיה אישית - טלוויזיה שבה כל אחד מוצא, בכל רגע את מה שהוא אוהב".
מסע הפרסום יכלול סרטון פרסומת ומודעות בעיתוני סוף השבוע. הקמפיין צולם באיטליה במשך 3 ימים, בהשתתפות עשרות שחקנים. במרכזו של הסרטון ילד מקסים המתעורר בבוקר והולך לבית הספר. להפתעת הצופים הילד מתעקש לא לפתוח את העיניים, ועושה את כל הדרך בעיניים עצומות.. לבסוף, הוא מגיע לעץ רומנטי וקסום, שם הוא פותח סוף סוף את עיניו. אנחנו מגלים שהדבר היחיד שהוא רצה לראות זה את הילדה שהוא אוהב. הקריינות המלווה את הסרט: "לראות רק מה שאתה אוהב לראות - HOT תמיד יש משהו לאהוב".

תאריך:  21/05/2006   |   עודכן:  21/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il