שירות ה- VOD HOT של HOT יצר מהפכה של ממש בעולם הטלוויזיה בישראל וזכה להצלחה רבה ביותר. בימים אלה עולה HOT עם קמפיין רחב היקף על מנת להמשיך ולבסס את השירות במודעות הציבור.
קמפיין ה- HOT VOD, תחת הסיסמה החדשה "HOT - תמיד יש משהו לאהוב", מהווה למעשה שלב נוסף בהטמעת המותג. המותג HOT VOD הושק על ידי HOT לפני קצת למעלה משנה, ותוך פרק זמן קצר יחסית הגיע למודעות גבוהה לשפת המותג ולאישיותו. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי בערוצים 2, 10, ובערוצים של HOT.
יוסי לובטון, סמנכ"ל השיווק של HOT מסר: "המהלך החדש הינו תוצאה של בדיקות ומחקרים ממושכים שביצענו על מנת לבדוק את היתרונות הפונקציונאליים והאמוציונאליים של שירות ה- VOD HOT הבלעדי ל-HOT. מהמחקרים עולה כי ה- VOD HOT מהווה מהפכה של ממש בתחום צריכת התוכן בטלוויזיה, והוא עונה על הצורך של מרבית הצופים לבחור בכל רגע שנוח להם את התכנים שהם אוהבים ומעוניינים לצפות בהם.
ה- HOT VOD הוא התשובה המדויקת לצורך זה, היות והוא מהווה ספריה אין סופית של תכנים הזמינים לצפייה בכל עת שהצופה בוחר. בכל רגע נתון מציע ה- VOD HOT אלפי שעות של תכניות, סרטים וסדרות לבחירת הצופה, והוא זה שמחליט מתי להתחיל לצפות. מכאן, בעולם החדש של HOT, אתה רואה רק מה שאתה אוהב, בלי התפשרויות", אומר לובטון.
"הצלחתו של שירות ה- VOD HOT מאז עלה לאוויר מוכיחה כי השירות עונה על הצורך לראות מה שאוהבים מתי שרוצים", מסכם לובטון.
הסיסמה החדשה המלווה את המותג: "HOT תמיד יש משהו לאהוב" מבטאת את היתרון הזה, ומדגישה את המהפכה שהביא עימו שירות ה- VOD HOT : צפייה ספונטנית ללא תלות במועדי שידורים, וללא צורך ללמוד לתכנת ולכוון מכשירים אחרים. זמינות של תכנים לצפייה מיידית בכל רגע נתון. שליטה בתוכנית הנצפית: עצירה, השהייה, הרצה קדימה ואחורה. וכל זאת היישר מהשלט והממיר הדיגיטאלי הקיימים היום בבית הלקוח, מבלי לרכוש או להתקין מכשירים נוספים. HOT VOD מציע לצופים את התפיסה של טלוויזיה אישית - טלוויזיה שבה כל אחד מוצא, בכל רגע את מה שהוא אוהב".
מסע הפרסום יכלול סרטון פרסומת ומודעות בעיתוני סוף השבוע. הקמפיין צולם באיטליה במשך 3 ימים, בהשתתפות עשרות שחקנים. במרכזו של הסרטון ילד מקסים המתעורר בבוקר והולך לבית הספר. להפתעת הצופים הילד מתעקש לא לפתוח את העיניים, ועושה את כל הדרך בעיניים עצומות.. לבסוף, הוא מגיע לעץ רומנטי וקסום, שם הוא פותח סוף סוף את עיניו. אנחנו מגלים שהדבר היחיד שהוא רצה לראות זה את הילדה שהוא אוהב. הקריינות המלווה את הסרט: "לראות רק מה שאתה אוהב לראות - HOT תמיד יש משהו לאהוב".