X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שופינג.קום
▪  ▪  ▪

שופינג.קום, החלוצה בשירות השוואה לקניה באינטרנט, הכריזה היום על השקת שופינג.קום באוסטרליה ([קישור]). שופינג.קום אוסטרליה עולה לאוויר עם יותר מ-200 קמעונאים ויותר מחצי מיליון מוצרים, בנוסף לתוכן מקורי הכולל: סקירות מוצרים ודירוג קמעונאים.
המטרה של שופינג.קום היא לשנות את האופן בו הצרכנים קונים והסוחרים מוכרים באינטרנט על ידי אספקת מידע מקיף ביותר לצרכנים בכדי לבצע קניה מושכלת. הגולש מקבל נתונים של שם קמעונאי, מותג, נתוני מוצר, יחד עם מחיר, מצב המלאי (זמינות) וסקירות. המידע לגולש מותאם להגדרות החיפוש שלו. קנייה מושכלת הופכת את הגולשים לקונים ויוצרת את אחד מערוצי המכירה החזקים ביותר עבור הספקים.
"ככל שהסחר האלקטרוני צומח באוסטרליה, יותר ויותר צרכנים מן השורה משתמשים באינטרנט בכדי למצוא את מגוון המוצרים והמחירים הטוב ביותר", אמרה לורי נורינגטון, נשיאה ו-CEO שופינג.קום. "שופינג.קום מארגנת את הכמות העצומה של המידע שקונים זקוקים לו בכדי לבצע החלטת רכישה מושכלת, ולתת להם את הכלים לבצע את ההחלטה הטובה ביותר במהירות ובדיסקרטיות".
שופינג.קום כבר הבטיחה את ייצוגם באתר של קמעונאים אוסטרליים גדולים וידועים, כמו גם קטנים יותר, במאות קטגוריות מוצר: החל מאלקטרוניקה וכלה במוצרי בריאות וצעצועים. בין הקמעונאים הידועים המשתתפים: Dick Smith, Apple ו-Dell, לצד קמעונאים פופולריים מתמחים דוגמת EzyDVD, Deals Dierct Peter's of Kensington ו- Strawberrynet. האתר מספק כ-20 אפשרויות חיפוש ומיון וכ-30 אפשרויות השוואה על פני כ-250 קטגוריות, ומהווה את קטלוג המוצרים המתקדם ביותר באוסטרליה ביחס לאתרי חיפוש והשוואה קמעונאים מקוונים אחרים.
שון קורנליוס, מנהל שופינג.קום באוסטרליה, ציין כי "הקונים האוסטרליים ציינו בפנינו שהם מעוניינים ביותר מבחר ותכנים בתחומי מוצרים מסויימים, לצד יתר שקיפות במידע - במיוחד כזה הקשור לשליחויות - כאשר הם מבצעים קניות במדינות שמעבר לים".
אחת הקטגוריות המאפיינות את הקהל האוסטרלי היא יין. בקטגוריית היין מיוצגים בשופינג.קום יותר מ-1800 יינות, מתוכם כ-340 יינות אוסטרליים. את היינות ניתן לחפש ולמיין לפי האפשרויות הבאות: יינות אוסטרליים, סוגי זנים, בצירים ומחירים.
בנוסף לקטגוריות מותאמות, בעת ההשקה יותר מ-25% מהמוצרים בשופינג.קום הם של גופי סחר מחו"ל. יצירת בסיס קל יותר לקנייה בחו"ל נתגלה במחקר שערכה שופינג.קום כשיקול חשוב בעיני הקונים האוסטרליים. השקיפות של מלוא העלויות ודרישות משלוח תהייה ייחודית לשופינג.קום. מידע בסיסי מגוף הסחר וכל העלויות יומרו לדולר אוסטרלי, ויוצגו עם מיסים ועלויות משלוח.
שופינג.קום הושקה בארה"ב ב-1997, בבריטניה ב-2001 ובצרפת וגרמניה ב-2005.
אודות שופינג.קום
שופינג.קום, חברה של eBay, הינה חלוצת שירות השוואה לקניות באינטרנט, ואחת מאתרי קניות באינטרנט הגדלים במהירות. באתר החברה מוצגים מיליוני מוצרים מאלפי סוחרים ומיליוני חוות דעת של לקוחות מקהילת ה-Epinions. שופינג.קום מאפשרת לצרכנים לבצע החלטה מושכלת בנוגע לרכישת המוצר הרצוי - וכתוצאה מכך מאיצה את תהליך ההגעה למכירה, ומקנה ערך מוסף לסוחרים.

תאריך:  23/05/2006   |   עודכן:  23/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רן רהב
- הודעה מטעם אופיס דיפו
פליישר יחסי ציבור
- הודעה מטעם פלאפון
אביחי ירום
- הודעה מטעם עיריית גבעתיים
בני נאור, יחסי ציבור
- הודעה מטעם רכבת ישראל    מכרז זה עומד במרכז של תהליך מתמשך לשיפור השירות לנוסעי רכבת ישראל ומצטרף לשורה ארוכה של פרויקטים המקודמים בימים אלו בתחום המידע לציבור
גולדפינגר תקשורת ואסטרטגיה, יח"צ
- הודעה מטעם עמותת חולי CML
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il