חברת התוכנה SAS, המובילה בתובנה עסקית (BI), הכריזה על פתרונות לענפים ספציפיים, כאשר שני היישומים הארוזים הראשונים בסידרה מיועדים לתחומי הבנקים והטלקום. היישומים כוללים דירוג אשראי, שימור ופילוח לקוחות, מכירה צולבת ומוספת (Cross-Up-Sell) ואוטומציית שיווק, כמו גם ניהול ביצועים אסטרטגיים.
צבי צוייג, מנכ"ל מיה מחשבים, נציגי SAS בישראל, אומר כי עם ארכיטקטורות רבות עוצמה בבסיסם וסדרה של יישומים מתווספים (Plug-in), פתרונות ענפיים חדשים אלה פותרים את הדילמה הקלאסית של ארגונים: "לבנות או לקנות".
"בהתחשב ברוחב ובעומק ברמת הארכיטקטורה, פתרונות התובנה הענפיים של SAS יאפשרו לחברות טלקום ולבנקים לקטוף את הפירות מהטמעה מהירה ותשואה גבוהה להשקעה. המסגרת המתרחבת תומכת בהתאמות, ומספקת את הגמישות להגיב במהירות לשינוי בצרכים ובמגמות, מפחיתה סיכוני השקעות, ומבטיחה החזר מקסימלי להשקעות IT קיימות", אומר צבי צוייג.
פתרונות ארוזים אלה, הבנויים על הובלתה של SAS בשוק במשך 26 שנה, משלבים את ניסיונה העשיר של SAS בתעשיות ספציפיות, עם טכנולוגיה אנליטית מובילה וניהול נתונים. אין יצרן אחר המספק את יכולת החיזוי המדויק ואיכות התובנה העסקית להם זקוקים ארגונים כדי להשיג רווחיות ולשמור עליה.
"פתרונות SAS החדשים לענפים ספציפיים, מבטאים את הצלחתה המתמשכת של החברה באיזון התובנה האנליטית רבת העוצמה שלה וניהול נתונים, עם הצרכים המשתנים של ארגונים", אמר בוב מורן, סגן נשיא חברת המחקר אברדין גרופ. "פתרונות התובנה הענפיים של SAS מוכיחים בבירור מחויבות חזקה לספק תוכנה המדברת בשפתן של תעשיות ספציפיות, ופותרת את בעיותיהן הייחודיות".