X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מבקש לעשות זאת לפני שישיב לתביעה שהגיש נגדו ארנון לטענת פיוטרקובסקי: "ארנון פועל בשיטה שנועדה להפתיע אותי ולהקשות עלי להתגונן בפני תביעתו" הנשיא גורן הורה על קביעת דיון בעוד חודש
▪  ▪  ▪

בבקשה דחופה שהגיש שלשום פיוטרקובסקי, מנכ"ל הבינלאומי לשעבר, לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוא מבקש מהנשיא אורי גורן המטפל בתיק דחייה במועד הגשת תשובתו לתביעה, כך שזו תוגש לאחר שיעיין במסמך הנאמנות המקורי שרק העתקו צורף לכתב התביעה של ארנון.
לטענתו, ארנון הודיע כי הוא מחזיק במסמך המקורי אך מסרב להעבירו לעיונו עד שזה יגיש את תשובתו. "ארנון פועל בשיטה שנועדה להפתיע אותי ולהקשות עלי להתגונן בפני תביעתו", טוען פיוטרקובסקי.
על-פי התכתבות בין השניים שצורפה לבקשה עולה כי ארנון, המיוצג באמצעות עו"ד רם כספי, טען במענה לדרישה זו כי עקרונית אין לו כל התנגדות להעמיד את כתב הנאמנות החתום במקור על-ידי פיוטרקובסקי לבדיקתו של כל גורם רלוונטי.
עם זאת, נטען כי בקשתו הבהולה של פיוטרקובסקי לבדוק את כתב הנאמנות נראית כהמשך לאותה תכסיסנות שבה נקט קודם לכן, וכי במקום לומר בפשטות אם חתם על המסמך, הוא דורש לראות את המסמך במטרה להתאים את גרסתו למסמכים.
בנוסף לבקשה זו ביקש פיוטרקובסקי להורות על סילוקה על הסף של תביעת ארנון או לחלופין העברתה למסלול של תביעה רגילה ולא המרצת פתיחה כפי שהגיש אותה ארנון, שאמורה להתברר בדרך מקוצרת ומהירה יותר.
לפי טענתו, קיימת מחלוקת עובדתית חריפה ביחס לכל האירועים הנטענים על-ידי ארנון שאירעו לפני 12 שנה ובירורן אינו מתאים לדרך מקוצרת. זאת, בין היתר נוכח ריבוי העדים שיידרשו להופיע בפני בית המשפט. עוד טוען פיוטרקובסקי כי לו היה ארנון מעיין בתקנון סלקום היה מגלה כי אין לו עילת תביעה, שכן לבעלי המניות יש זכות סירוב ראשונה והם לא יתנו את הסכמתם להעברת המניות לארנון. לכן הוא טוען כי יש לסלק את התביעה על הסף.
הנשיא גורן הורה על קביעת דיון בעוד חודש בו ידון באגרה שעל ארנון לשלם בגין תביעתו וכן את בקשת הסילוק של פיוטרקובסקי, שקיבל אורכה להגשת תשובתו בחודש נוסף.

תאריך:  26/05/2006   |   עודכן:  26/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
העימותים במדינה הצעירה אשר רק לפני מספר שנים זכתה לעצמאות התגברו בימים האחרונים ולפחות 12 בני אדם נהרגו מתחילת השבוע    אוסטרליה שולחת כ- 1,300 לוחמים
יפעת גדות
צה"ל הוגדר כצבאה היחיד של מדינת ישראל המבוסס על שירות חובה, קבע ומילואים
יפעת גדות
אם אין סבון בסביבה אפשר להשתמש בחומר חיטוי נגד חיידקים
עידן יוסף
רבבות חוגגים, כמעט כולם דתיים לאומיים גדשו הלילה את רחובות ירושלים בשירה ובריקודים    בישיבות הציוניות ובמכינות הקדם-צבאיות ברחבי הארץ כולה התקיימו מסיבות הודיה    האירוע המרכזי היה בישיבת מרכז הרב ובבית אורות
רונן ליבוביץ
חה"כ עמי איילון העביר לחברי הכנסת של מפלגת העבודה מסמך הבהרה למסמך האסירים    מסמך זה רלוונטי כיום בעקבות הצהרתו הדרמטית של אבו מאזן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il