X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עשוי להתמנות למנג'ר של הקבוצה מעמדו של משה לוי כמאמן הקבוצה כלל אינו מובטח קליין: עדיין לא ירדנו לפרטים הקטנים
▪  ▪  ▪

אשת העסקים, סמדר סגל, הנמצאת במשא-ומתן מתקדם לרכישת קבוצת הכדורסל של אליצור-מכבי "ברק" נתניה, כבר החלה בהכנות לקראת העונה הבאה. מתברר, שמעמדו של משה לוי כמאמן הקבוצה כלל אינו מובטח, ובימים הקרובים אמורה סגל להיפגש עם כמה מאמנים.
מאמן בכיר, שעימו כבר נפגשה סגל בסוף השבוע האחרון, הוא חתן פרס ישראל, רלף קליין, שמייעץ לסגל כיצד ומה לעשות ועשוי אף להתמנות למנג'ר של המועדון ולחזור לצוות המקצועי לאחר שעשה זאת לפני שש שנים בזמן שהקבוצה שיחקה בליגת העל.
רלף קליין אמר ל"השבוע בנתניה": "אמרתי לה שאנחנו צריכים להיפגש שוב. עדיין לא ירדנו לפרטים הקטנים, אבל הרעיון שלה בהחלט נשמע נחמד ומעניין".
בינתיים סגל ממשיכה בבדיקות השגרתיות והכלכליות בטרם תודיע למשקיע שאותו היא מייצגת מהו בערך סכום ההשקעה, שאותו משקיע אלמוני יצטרך להוציא מכיסו בשנתיים הקרובות.
אם סגל תיקח את הקבוצה, המטרה הראשונה תהיה ברורה: העפלה לליגת העל. סגל מתכננת להביא לקבוצה שחקן זר ברמה גבוהה, וכמו כן לעבות את הסגל בשני ישראלים בכירים לפחות.
סגל אמרה השבוע: "מתוכננות לי מספר פגישות בתקופה הקרובה גם עם מאמני כדורסל. אני בשלב שאני רוצה לשמוע וללמוד את הדברים. אני יודעת שהבעיה היחידה שבגללה הקבוצה לא העפילה לליגת העל העונה היא כספית, ואת זה הבהרתי למשקיע שלי. אנחנו עדיין בהערכות מצב, ומוקדם לקבוע מי ישאר ומי ילך".
עוד בהקשר לכדורסל בעיר: מולי קצורין, ששימש השנה כמנהל המקצועי של המועדון, חתם לשנתיים בקבוצת ניברוק הצ'כית ולא ימשיך במועדון הנתנייתי. קצורין הכין תוכנית מורחבת ומפורטת לשנה הבאה למחלקת הנוער ופעל לכך שמאמן הכושר של נבחרת ישראל, יורם מנחם, יישאר במועדון.

באדיבות "רשת מקומונים בשרון"
תאריך:  30/05/2006   |   עודכן:  30/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתן פריידין
החלטה בעניין תתקבל בעוד חודש    כך קבע שופט בית המשפט המחוזי בירושלים, יוסף שפירא    גם שאר הנושאים הקשורים בבית החולים ובהם מכירתו של בית החולים יוכרעו בקרוב בבית המשפט
אורון חדי
השופט ריבלין דחה עתירה נגד מחיר חבילות המונדיאל וציין כי חברת צ'רלטון הוציאה ממון רב תמורת רכישת הזיכיון אך הביע תקווה כי "כוחות השוק" יובילו להורדת המחיר    עוד לפני פרסום פסק הדין התבשרנו שמחיר החבילות ירד משמעותית    האם יוכל חובב הכדורגל הישראלי לצפות במונדיאל תמורת תשלום סמלי בלבד?
יהונתן דחוח-הלוי
תא"ל (מיל.) עיבל גלעדי, שהיה אחראי על תיאום ההינתקות, חושף כי "ההתכנסות" ביו"ש תבסס על ייבוש הדרגתי של ההתנחלויות במטרה לפינוי מרצון
מתי טוכפלד
יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, מציין כי עיקרי נקודות המחלוקת עם קדימה, נותרו, אך מעריך כי ניתן לגשר על הפער    "יציאתה של העבודה היא תנאי לכניסתנו", אמר
עומר שיקלר
שר התקשורת הורה לחברות הסלולר לפרסם את תעריפי שירותי הנדידה    עלות השימוש בחו"ל בטלפון סלולרי של מנויי חברות הסלולר הישראליות    שהן מציעות ללקוחותיהן בשקלים חדשים ולא במטבע זר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il