X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פלפל
▪  ▪  ▪

שיתוף הפעולה נאמד ברבע מיליון ש"ח ובמסגרתו יופק ב MTV סרטון מיתוג של פלפל לתוכנית לגונה ביץ' - תוכנית הדגל של MTV לקיץ 2006. בנוסף משולב בערוץ קמפיין הקיץ של פלפל.
עופר נוינר, סמנכ"ל שיווק גוטקס ומנהל מותג בגדי הים פלפל אמר היום: "קהל הצעירים דינאמי ואופנתי ומתאים לתוכנית לגונה ביץ' בערוץ MTV ולכן מדובר בשיתוף פעולה המשרת היטב את שני הצדדים".
דן רון, מנכ"ל IMH אמר היום: "MTV הוא ערוץ הצעירים המוביל בעולם ונתפס כמותג אופנתי בקרב בני הנוער והקהל הצעיר. אנו משקיעים משאבים רבים בקידום פעילויות שיווקיות בשיתוף מותגים מובילים בתחומם כמו פלפל".
במסגרת שיתוף הפעולה ישודרו כ- 400 תשדירי פרסום של פלפל ב- MTV. בנוסף יופק ב- MTV סרטון חסות לתוכנית שישודר מאות פעמים במהלך החודשים יוני ויולי.
לגונה ביץ' היא סדרת דרמה מציאותית שכבשה כבר את בני הנוער בארה"ב ובאירופה: 8 צעירים וצעירות יפהפיים ומוכשרים, החווים את גיל ההתבגרות בקליפורניה, על אחד החופים היפים בעולם. בגן העדן הזה יוכלו הצופים לחוות עם הגיבורים מסיבות, מערכות יחסים, אהבות, אכזבות ודרמות בתיעוד מלא. 30 דקות בהן הכל אמיתי, סקסי וצעיר. התוכנית משודרת ימי שני-חמישי ב- 14:00 ורביעי ב- 22:00.
את קמפיין הפרסום למותג בגדי הים המוביל פלפל מוביל כוכב בנות הנוער, מנחה הטלוויזיה והשחקן עופר שכטר ולצדו 2 נערות פלפל החדשות, פנטה פראדה ורז שפירא. הקמפיין כולל 3 סרטוני פרסומת באורך 13 שניות. סרטוני הפרסומת של פלפל מציגים גישה יצירתית, עם הומור ועכשוויות, הם קצרים, ממוקדים, ופונים בדיוק לשפה של קהל היעד. את קמפיין הפרסום של פלפל, הנחשב בכל עונה לקמפיין הבולט והבועט ביותר בענף בגדי הים, הובילו בעבר הכוכבות הגדולות ביותר, ביניהן היו יעל בר-זוהר, סנדי בר ובר רפאלי.

תאריך:  05/06/2006   |   עודכן:  05/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il