שיתוף הפעולה נאמד ברבע מיליון ש"ח ובמסגרתו יופק ב MTV סרטון מיתוג של פלפל לתוכנית לגונה ביץ' - תוכנית הדגל של MTV לקיץ 2006. בנוסף משולב בערוץ קמפיין הקיץ של פלפל.
עופר נוינר, סמנכ"ל שיווק גוטקס ומנהל מותג בגדי הים פלפל אמר היום: "קהל הצעירים דינאמי ואופנתי ומתאים לתוכנית לגונה ביץ' בערוץ MTV ולכן מדובר בשיתוף פעולה המשרת היטב את שני הצדדים".
דן רון, מנכ"ל IMH אמר היום: "MTV הוא ערוץ הצעירים המוביל בעולם ונתפס כמותג אופנתי בקרב בני הנוער והקהל הצעיר. אנו משקיעים משאבים רבים בקידום פעילויות שיווקיות בשיתוף מותגים מובילים בתחומם כמו פלפל".
במסגרת שיתוף הפעולה ישודרו כ- 400 תשדירי פרסום של פלפל ב- MTV. בנוסף יופק ב- MTV סרטון חסות לתוכנית שישודר מאות פעמים במהלך החודשים יוני ויולי.
לגונה ביץ' היא סדרת דרמה מציאותית שכבשה כבר את בני הנוער בארה"ב ובאירופה: 8 צעירים וצעירות יפהפיים ומוכשרים, החווים את גיל ההתבגרות בקליפורניה, על אחד החופים היפים בעולם. בגן העדן הזה יוכלו הצופים לחוות עם הגיבורים מסיבות, מערכות יחסים, אהבות, אכזבות ודרמות בתיעוד מלא. 30 דקות בהן הכל אמיתי, סקסי וצעיר. התוכנית משודרת ימי שני-חמישי ב- 14:00 ורביעי ב- 22:00.
את קמפיין הפרסום למותג בגדי הים המוביל פלפל מוביל כוכב בנות הנוער, מנחה הטלוויזיה והשחקן עופר שכטר ולצדו 2 נערות פלפל החדשות, פנטה פראדה ורז שפירא. הקמפיין כולל 3 סרטוני פרסומת באורך 13 שניות. סרטוני הפרסומת של פלפל מציגים גישה יצירתית, עם הומור ועכשוויות, הם קצרים, ממוקדים, ופונים בדיוק לשפה של קהל היעד. את קמפיין הפרסום של פלפל, הנחשב בכל עונה לקמפיין הבולט והבועט ביותר בענף בגדי הים, הובילו בעבר הכוכבות הגדולות ביותר, ביניהן היו יעל בר-זוהר, סנדי בר ובר רפאלי.