ספיד סטיק, מותג הדאודורנטים המוביל בישראל, מעלה קמפיין לסדרת הדאודורנטים לגברים -ספיד סטיק 24/7, המקנה הגנה מסביב לשעון לרגל תחילת עונת קיץ 2006.
סרטון הפרסומת המלווה את הקמפיין צולם בישראל בהפקה מקומית.
חברת ש.שסטוביץ משקיעה בקמפיין כ - 5 מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום שלמור, אבנון עמיחי.
סרטון הפרסומת החדש מציג זוג צעירים הנתקע עם מכוניתו בדרך לבילוי עם חברים במועדון. הגבר יוצא לדחוף את המכונית וחרף כל המאמץ, מגיע למסיבה יבש ורענן.
ואז מחכה לו הפתעה שהוא לא חשב עליה...
סדרת הדאודורנטים ספיד סטיק 24/7 מיועדת לגברים המודרנים שנמצאים תמיד בתנועה ומחפשים דאודורנט שיעבוד חזק כמוהם ויקנה להם הגנה לאורך זמן ומסביב לשעון.
דאודורנט ספיד סטיק 24/7 במרקם סטיק, מצויד בטכנולוגיה חדישה וייחודית הנקראת Micro absorbers, המכילה חלקיקים היכולים לספוג עד פי 100 ממשקלם, הדאודוראנט מקנה הגנה של 24 שעות.
לדברי עינת פורטוגלי, מנהלת השיווק של חטיבת קולגייט פלמוליב: "ספיד סטיק 24/7 הינו דאודוראנט המעניק הגנה מתמשכת מפני זיעה וריח לא נעים. ספיד סטיק 24/7 מתאים לקצב החיים הדינמי של הגברים הצעירים המנהלים סדר יום עמוס וזקוקים לדאודוראנט שיעניק להם הגנה מקסימלית בכל שעות היום".
ספיד סטיק 24/7 נמכר באריזה ייחודית ארגונומית המושכת את העין ותווית הבולטת על המדף, במגוון ניחוחות רעננים.
סדרת ספיד סטיק 24/7 המגיעה במרקמי סטיק וג'ל, נמכרת ברשתות השיווק, בפארמים ובחנויות המובחרות במחיר מומלץ לצרכן של 26.99 שקל לסטיק ו-35.99 שקל לג'ל.