מותג הספורט הבינלאומי המוביל "פומה" מעלה קמפיין לקראת המונדיאל. הקמפיין בכיכובו של שחקן הכדורגל האגדי פלה, הופק על-ידי פולה העולמית ועולה באמצעות משרד הפרסום בריקמן בהשקעה של 700 אלף דולר. הקמפיין יעלה לאוויר בעיתונות, בשילוט חוצות, אינטרנט, וטובוסים, בתי קולנוע ועוד.
פלה, השחקן האגדי הינו הפרזנטור של פומה למונדיאל 2006, ותחתיו תושק קולקציה לאביב קיץ 2006, בגדים, אביזרים והנעלה. ההשראה לקולקציה של פלה נשאבת מהתשוקה של השחקן למשחק ושלבים שונים בקריירה שלו. הבחירה בפלה והתמיכה בנבחרות אלו באה לחדד את המחויבות של פומה לכדורגל, יחד עם המטרה להמשיך ולחזק את פומה כאחת ממותגי הכדורגל המובילים.
בנוסף, פומה העולמית תהיה תומכת טכנית רשמית של 12 נבחרות במונדיאל, הכולל: מדים למשחקים, מדים לאימונים וציוד. הנבחרות הם: צכיה, אירן, איטליה, פרגווי, פולין, ערב הסעודית, שוויץ, תוניסיה, גנה, אנגולה, איבורי קוסט, טוגו (מדינות אפריקה). כל הנבחרות ינעלו את הנעל החדשה שהושקה למונדיאל.
הקמפיין - Evidance, שצולם ב-12 מדינות השונות שפומה מאמצת למונדיאל, מתחיל במשפט, מישהו מואשם שנתן והעביר חבילות לאנשים ב-12 מדינות שמקנה להם יתרון כלשהו שמעניק להם הצלחה והתלהבות ממשחק הכדורגל. הראיות הם נעלי פומה החדשות שיוצרו במיוחד למונדיאל 2006.
בסוף הפרסומות מבקשים את תגובתו של המואשם, רואים את פלה מחייך ואומר:" ברוכים הבאים לכדורגל".
לדברי מנהל השיווק של "פומה", אייל פינטו: "אנו שמחים לקחת חלק מפעילות פרסומית בינלאומית החוגגת את בואו של המונדיאל. פומה שמה בחזית את עולם הכדורגל דבר הבא לידי ביטוי בפרסומת".
"פומה", מותג הספורט הנחשק בעולם, מיוצג בישראל החל משנת 1982 על-ידי "גרונדמן ושות בע"מ". מוצרי "פומה" נמכרים בארץ ב-4 חנויות דגל וחנות עודפים בבעלות "גרונדמן ושות בע"מ" וב-300 נקודות מכירה. "פומה" היא המלבישה הרשמית של נבחרת ישראל וקבוצות הכדורגל של מכבי חיפה, בני יהודה, ראשון לציון,מכבי הרצליה וקריית שמונה.