X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אס.סי.ג'ונסון
▪  ▪  ▪

חברת אס.סי.ג'ונסון משווקת המותג "גלילונית" המתמחה בתחום שקיות אוכל ואשפה יוצאת בימים אלה במהלך אסטרטגי למיתוג מחדש של מוצרי גלילונית בהשקעה של כמיליון שקלים.
המיתוג מחדש כולל: אריזה המבוססת על שרוול PVC, פירוט על גבי האריזה של ייעוד השקית (פח מטבח/רב שמושית/לגינה/ לסנדביצ'ים), איור תמונת השקית המתארת את סוג השקית ואייקון המציין את המסר המרכזי: שקיות אשפה - חזק במיוחד. ושקיות אוכל - שומר על הטריות המצטרף לכל מוצרי גלילונית. בדרך זו נוצר בידול בין הייעודים השונים למגוון השקיות, כך שהצרכן יוכל לזהות את השקית גם על-פי הצבע.
לדברי דני פלד, מנכ"ל אס.סי. ג'ונסון ישראל: "מטרתו העיקרית של המיתוג מחדש, הינה לאפשר לצרכן למצוא את סוג האריזה המבוקש על ידו במהירות רבה יותר ובדייקנות גדולה יותר ובכך לחסוך לו זמן בעת שעושה את קניותיו".
לדבריו: ההחלטה לצאת במיתוג מחדש נובעת ממחקרים שערכנו ומהם עלה כי מוצרי השקיות נצרכים בתכיפות גבוה ובאופן מיידי, לרוב מדובר במצרך עיקרי הנרכש קבוע ולא מתוך דחף או מצב חירום, הצרכנים נוטים "לנדוד" בין המותגים ולהחליפם מטעמי שונים. צרכן אשר מטבעו מחפש גיוונים והתנסויות חדשות מעניק משקל רב למיתוג ולתדמית ואף מבסס את בחירותיו על סמך עיצוב המוצר.
עוד הוסיף: בזמן הקניות הצרכן מוצא עצמו עומד מול מדף השקיות לאורך דקות רבות על-מנת למצוא את השקיות הרלוונטיות להן הוא זקוק. כאשר הצרכנים נחשפים לגירויים רבים, לעיצוב האריזה חשיבות מכרעת בהחלטה, לכן החלטנו לשבור את הקונבנציה באריזות המסורתיות המוצעות כיום בשוק וזאת על-מנת להקל על הצרכן למצוא את המוצר אותו הוא צריך במאמץ מזערי ובקלות יחסית.
אנו עסוקים כרגע בפיתוח מוצרים חדשניים וייחודיים הן בשקיות האוכל והן בשקיות האשפה ומצפים להכניס לשוק מוצרים חדשים שיבססו סטנדרטים חדשים בסגמנטים השונים.

תאריך:  12/06/2006   |   עודכן:  12/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il