X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ח"כ עמי איילון אמר את הדברים במסגרת משפט מבוים בנושא הסיכול הממוקד שהתקיים אתמול במכללה האקדמית נתניה הוסיף: ההחלטות התקבלו מבלי שהתבצעה בדיקה משפטית מוקדמת נאסרה השתתפותו של האלוף (במיל.) עמוס גלעד מסיבות ביטחוניות
▪  ▪  ▪
גלעד, לא הגיע מסיבות ביטחוניות

עומר שיקלר
8 אזרחים נהרגו בתקיפת מטוס צה"ל

"כתוצאה מהחלטות שקיבלתי כראש השב"כ בעת שהייתי ממעצבי מדיניות הסיכול הממוקד נהרגו חפים מפשע גם בצד הפלשתיני וגם בצד הישראלי ועם זה אני הולך לישון, כל לילה", כך הודה אמש ח"כ עמי אילון, בדברו כעד מומחה במשפט ציבורי שקיימה המכללה האקדמית נתניה בנושא הסיכול הממוקד.
האלוף (מיל) אילון הודה כי החלטות על חיסול ממוקד התקבלו מבלי שנעשתה בדיקה משפטית מוקדמת, זאת משום שמשפטנים שאליהם פנה השב"כ סירבו לשתף פעולה בנושא. עם זאת ציין ח"כ איילון כי החיסול הממוקד הוא ראוי ולגיטימי ולא ניתן לפסול אותו מבלי להציע אלטרנטיבה.
המשפט המבוים בנושא הפך רלוונטי מתמיד לנוכח פעולות צה"ל בעזה: הויכוח על הרג המשפחה הפלשתינית בחוף עזה, והרג 9 פלשתינים היום בשעות הצהרים בעקבות ניסיון של צה"ל לפגוע בחולייה של משגרי קסאמים.
בין חבר השופטים אמור היה להשתתף גם האלוף (מיל) עמוס גלעד, ראש המטה המדיני ביטחוני במשרד הביטחון. אולם ברגע האחרון נמסר למארגנים, כי לאלוף לא ניתן אישור להשתתף באירוע מסיבות ביטחוניות.
במהלך המשפט המבוים התייחס ח"כ איילון גם להרג המשפחה הפלשתינית בחוף הים בעזה. לדבריו, מדובר בפעולה לא ממוקדת וקרא להפסיק לחלוטין את הירי הארטילרי שמבצע צה"ל.
ראש השב"כ לשעבר העריך, כי אם לא יווצר אופק מדיני בין אולמרט לאבו-מאזן, תגבר האלימות. "לחמאס יש פחות ופחות אינטרס להמשיך בהפסקת האש, גם בשל תמיכת דעת הקהל הפלשתינית בפיגועים", אמר אילון.
פרופ' אסא כשר, מחבר "הקוד האתי" של צה"ל אמר כעד מומחה, כי המדינה חייבת לאזרחיה יותר מלשכניו של הטרוריסט וכי גם החוק הבינלאומי מאפשר לפגוע באזרחים במקום שבו פועלים טרוריסטים. על עמדה זו חלק עוה"ד אביגדור פלדמן שטען כי דין הישראלים והפלשתינים שווה.
את העותרים, שטענו כי הסיכול הממוקד פסול משום שהוא פוגע בחפים מפשע ומנוגד לדין הבינלאומי, ייצגו עוה"ד, יוסי כהן ואייל רוזובסקי, בשם המשיבים טענו עוה"ד טוביה ארליך וליפא מאיר, בראש ההרכב ביה"ד ישב פרופ' יוסי גרוס ולידו עוה"ד אביגדור פלדמן, ד"ר נחמן טל, ד"ר שוקי שגב וד"ר חיים שיין.
רוב ההרכב דחה את העתירה ורק עוה"ד פלדמן סבר שיש לקבל אותה. הדיון נערך כאירוע הסיום של פרויקט המצוינות במכללה האקדמית נתניה. כל המשתתפים שיבחו את הסטודנטים המצטיינים שסייעו בהכנת האירוע.

תאריך:  13/06/2006   |   עודכן:  13/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
עו"ד קנה 2 דירות ב- 120 אלף דולר    פרויקט של יזמים קפריסאיים וישראלים    הדירות זולות ב- 75% לעומת קפריסין היוונית - התייקרו ב- 11% מינואר
אלעזר לוין
אפריקה מציעה ב- 225 אלף דולר בר"ג    גינדי דורשת 280-250 אלף דולר בנס ציונה    גב ים מוכרת ב- 182 אלף דולר בקריית מוצקין
עומר שיקלר
לאחר שמחירי הלחם הועלו בשיעור של 7% לפני כחודש וחצי הורה השר ישי על הפחתת מחירי הלחם ב-4%
טל בן יוסף
ארגון חברות ההסעה בישראל הודיע לשרת החינוך כי אין בכוונתם להסיע תלמידים בשנת הלימודים הבאה אם לא תיפתר בעיית עידכון מחירי ההסעות
עידן יוסף
במחלקה המשפטית מבקשים להשתמש במכשירי האם-אר-אי והסי-טי לקביעת סיבת המוות    במקביל מחתימים אזרחים על עצומה המבקשת כי לא יתבצעו ניתוחים פולשניים בגופם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il