X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הסתיימה שביתת הרעב של תושבי שדרות

מהבוקר: חוסמים את הכניסות לשדרות

נשיא המדינה ביקר בשדרות ורקטות נחתו בקרבת העיר במהלך הביקור העיריה: מהבוקר תוחרף המחאה והכניסות לעיר יחסמו בלילה - החשכה של העיר
▪  ▪  ▪

תושבי שדרות משביתים את העיר, החל מהבוקר (יום ג'), וחוסמים את הכניסות אליה, זאת כמחאה נגד הממשלה - על-כך שאינה מונעת, בכוח צבאי, את המשך ירי רקטות הקסאם לעבר שדרות. החסימה תבוצע באמצעות משאיות.
במהלך היום יוחרפו הצעדים: תושבי העיר ייצאו להפגנות בערים נוספות ויעשו את דרכם לירושלים. כמו כן הוכרז על סיום שנת הלימודים בעיר, לאחר שבימים האחרונים בתי הספר היו סגורים בשל המשך שיגור הרקטות.
יוסי כהן, דובר עיריית שדרות, מסר (ב', 19.6.06) כי הוחלט שמשעות הבוקר של יום ג' יוחרף המאבק ויינקטו צעדי מחאה נוספים מצד תושבי שדרות.
השלב הראשון של המאבק יכלול סגירה של צמתי הכניסה לעיר. בערב, בשעה 21:00, העיר תוחשך לפרק זמן בלתי מוגבל וכן "יתבצעו שורה של צעדים שהמשכם יבואו יום אחרי יום", לדברי כהן. מוועד הפעולה נמסר: "אנו קוראים לתושבים להצטרף החל ממחר בבוקר ולעקוב אחר ההתפתחויות".
במהלך ביקור הנשיא הרקטות ממשיכות לנחות
נשיא המדינה, משה קצב, הגיע (ב') אחר-הצהריים לביקור רשמי בעיר שדרות. בזמן שנכנס לבניין העיריה יחד עם שר הביטחון, עמיר פרץ, נחתו שתי רקטות קסאם בקרבת העיר. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. רקטה אחת נחתה בקרבת צומת איבים והשנייה פגעה בקרבת בית העלמין של העיר.
במהלך ביקור במאהל המחאה פנה הנשיא לשובתים וביקשם לסיים את שביתת הרעב עליה הכריזו. השובתים נענו לבקשתו והודיעו כי יסיימו את השביתה.
בכניסתו לביקור בלשכת ראש העיר, אלי מויאל, ציין הנשיא, כי המנהיגות הפלשתינית כולה - היו"ר, ראש הממשלה, והפרלמנט, נושאים באחריות ישירה להמשך ירי הרקטות. הוא הוסיף כי שוחח עם ראש הממשלה ועם שר הביטחון, ודרש שיעשו כל מאמץ לאפשר חיים תקינים בעיר. "אני רוצה שתדעו - בשום אופן לא נשלים עם המשך ירי הרקטות", אמר הנשיא. שר הביטחון פרץ חזר על דבריו מהבוקר וציין כי מערכת הביטחון תפעל להפסקת ירי הרקטות.
"אין שום כוונה לעבור על סדר היום ולהשלים עם המשך ירי הטילים", הדגיש הנשיא. במהלך הפגישה פרשו אנשי שדרות את טענותיהם בפני הנשיא ושר הביטחון. ראש העיר ציין בסיום הפגישה כי לא קיבל כל תשובה ולא קיבל הבטחות או פיתרונות לבעיות בעיר.
לאחר שיחה עם ראש העיר יצא הנשיא, בשיתוף עם שר הביטחון, תושב העיר, יצאו האישים לשוחח עם התושבים ועם המפגינים באוהל המחאה. במקום התעמת השר פרץ עם מספר מפגינים אשר דרשו כי הממשלה תספק ביטחון לעיר.

תאריך:  19/06/2006   |   עודכן:  20/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
פסקל ג'ווה מונה לתפקיד    מחליף בתפקידו את הנינג ווס, ששימש בתפקיד ב- 5 השנים האחרונות
ברוך לוי
שגריר סרי-לנקה בישראל הציג לאנשי עסקים את פוטנציאל ההשקעות והסחר של מדינתו, מאבני חן ועד היי-טק    מצהיר: אנחנו יכולים להיות שער לסחר עם מדינות רבות באזור, כולל כאלה שלישראל אין קשרים דיפלומטיים עימן
עידן יוסף
אולמרט ביקר באקדמיה ומחה על השפעה של לשונות זרות שחדרו לשפה ועל קריאה לילדים בשמות לועזיים    קרא לחזור ולהעשיר את השפה וללמוד תנ"ך
ברוך לוי
זאת לאור ההתקדמות במו"מ עם הנהלת המפעל    ההסתדרות: יתכן כי תחודש השביתה, אם לא יושג סיכום
ברוך לוי
לוקחות חלק בתוכנית "יוריקה" לשיתוף פעולה תעשייתי    המדען הראשי במשרד התמ"ת: יש חשיבות רבה לעידוד שיתופי הפעולה הטכנולוגיים בין חברות ישראליות וזרות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il