לרגל חגיגות ה- 75 של "משען", יוצאת הרשת בקמפיין פרסום, באמצעות משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי", בהיקף השקעה של 1 מיליון ש"ח, תחת הכותרת: "משען חוגגת 75 ואתם מקבלים הנחה בסך 36,000 ש"ח" (או "משען חוגגת 75 ואתם מרוויחים").
במסגרת הקמפיין, הממחיש אנשים שגרים בדיור מוגן, השומרים על עצמאות ואורח חיים פעיל ושמח, תחשוף רשת "משען" מבצע ייחודי וחד פעמי, המיועד למצטרפים לדיור המוגן העצמאי, שיחתמו בחודשי יולי, אוגוסט וספטמבר, על הסכם מגורים במסלול פיקדון, באחד מבתי רשת "משען", המזכה אותם בהנחה של 36,000 ש"ח מתעריפון "משען", שיהא תקף לתאריכים הנ"ל.
הקמפיין, שיחל בתחילת יולי ויימשך 3 חודשים יכלול: סדרת סרטי פרסומת שישודרו בערוץ 2, בערוץ 10, ובטלוויזיה החינוכית ויכללו: קולאג' של קטעים מסרטוני הפרסומת ששודרו בעבר בטלוויזיה, הממשיכים את הקו הפרסומי של "משען", תחת האסטרטגיה השיווקית: "במשען יש לי החופש והעצמאות להיות מי שאני".
כמו כן, הקמפיין יכלול: פרסום באתרי האינטרנט, ג'ינגל ברדיו קול ישראל ודיוור ישיר שיופץ באלפי בתי אב.
שמעון כהן, מנכ"ל רשת "משען" מסר כי: "הקמפיין נועד ליצור חשיפה מרבית ומודעות גדולה יותר בקרב הקהל הפוטנציאלי, תוך התמקדות במסרים, המראים כי המעבר לדיור מוגן של "משען", הוא מעבר למקום חי ותוסס, המאפשר לדיירים, איכות חיים, עצמאות וחופש בחירה ומעניקים לו "ערך מוסף".
לדבריו: "מסקרים ומחקרים שערכה הרשת באמצעות מכון "גיאוקרטוגרפיה", בקרב דיירי משען, למול גמלאים שאינם גרים בדיור מוגן, בקבוצת מיקוד הכוללת גברים ונשים בגילאי 65 ומעלה, עולה כי: בקרב 62% מדיירי משען, מקום המגורים במשען משפיע על תחושת העצמאות והביטחון שלהם לעומת 36% בקרב מי שאינו גר בדיור מוגן.
מוסיף כהן: "עוד עולה מהסקר: 58% מדיירי הדיור המוגן של משען מגדירים את תחושת העצמאות והביטחון האישי כטובה מאד, לעומת 45% מקרב הגמלאים - שאינם גרים בדיור מוגן."