X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מי עדן
▪  ▪  ▪

מי עדן, חברת המים המינרלים המובילה בישראל, תארח את האולפן השקוף של ערוץ 10 ממנו ישודרו משחקי הגמר של המונדיאל. במסגרת זו, מציעות מי עדן וערוץ 10 סוף שבוע ארוך של שידורים ישירים, הופעות חיות ופעילויות ספורט בחוף עדן, חוף הספורט של מי עדן בהרצליה, כששיאם שידור חי מאולפן "ספורט 10" של שידורי קדם משחקי חצי הגמר, מקום 3-4 וגמר המונדיאל.
ערוץ 10 יעתיק את אולפן השידורים שלו לחוף עדן, ובמתכונת האולפן השקוף מימי הבחירות, ישדר מן החוף את שידורי הקדם של שלושת המשחקים החשובים שרכש, כשבשיאם גמר גביע העולם בכדורגל. שידור זה יהווה שיאו של סוף שבוע ארוך של פעילויות ספורט, הופעות חיות פריצות ושידורים ישירים מחוף עדן.
ההפנינג כאמור יחל ביום ד', ה-5.7 בשידור משחק חצי הגמר. לפני שידורי האולפן תתקיים בחוף הופעה חיה של להקת "הדג נחש" ובמוצאי שבת תתארח בחוף להקת "בית הבובות", גם היא בהופעה חיה, ולאחריה ישודר משחק על מקום 3 ו 4. שתי ההופעות, כמובן, ללא תשלום.
לדברי אורית גזית, סמנכ"ל שיווק מי עדן: "חוף עדן בהרצליה, הנפתח הקיץ זו השנה השלישית ברציפות תחת הקונספט של חוף ספורט, הינו המקום הטבעי לצפות וליהנות מאירוע הספורט הגדול של השנה. ההשקה של החוף השנה, במסגרת ההפנינג עם ערוץ 10 תאפשר לנו לחשוף לציבור הרחב את הפעילות הספורטיבית הענפה שאנו מציעים, כשירות לבאי החוף במהלך כל עונת הקיץ הקרובה".
במסגרת ההפנינג, יוקם כאמור האולפן השקוף בחוף עדן, עם מיטב הפרשנים, הטלנטים והעוסקים בתחום, ביניהם: רפי רשף ומוטי קירשנבאום מהאולפן השקוף ומיקי חיימוביץ, מאיר אינשטיין, עמנואל רוזן וניר לוין בשידורים ישירים מגרמניה".
במהלך סוף השבוע הקרוב, המתחיל כאמור ביום רביעי, מתוכננות הפתעות נוספות, כגון: מסך ענק שישדר את משחקי המונדיאל, שיעורי ספורט עם מאמן הכושר ומשתתפי התוכנית "יורדים בגדול", שיעורי כושר עם מיטב המדריכים, סקאוטרים של "הדוגמניות" לעונה השלישית ועוד.
חוף עדן פתוח לציבור הרחב מחודשי הקיץ ועד תקופת החגים עם מגוון פעילויות ספורטיביות, באופן חופשי וללא תשלום. מתחם הפעילויות הספורטיבי כולל מתקני כושר, מגרשי כדורעף, קט רגל, פריסבי, מטקות, ואפילו מתחם משחקי שש-בש. במקום מושאל כל ציוד הספורט חינם למשתתפים.
מי עדן תשקיע 4 מיליון שקל בחוף עדן השנה.

תאריך:  04/07/2006   |   עודכן:  04/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il