חברת "צבר תיירות ונופש" עולה בקמפיין פרסום לקידום חופשות בחו"ל בחודשי הקיץ. הקמפיין, שהופק על-ידי משרד הפרסום אדלר חומסקי, יעלה תחת הסיסמא: "חו"ל זה לא סיפור. צבר."
הקמפיין, בהשקעה של כ-2.5 מיליון ש"ח, ישודר בערוצי המדיה השונים הכוללים טלויזה, רדיו ,עיתונות ואינטרנט, החל מה-9 ליולי 2006.
חיה ברק, סמנכ"ל השיווק של צבר, אומרת: "בסקר שערכנו לאחרונה עלה כי 42% מהישראלים נסעו לחו"ל במהלך השנתיים האחרונות. כיום הנסיעה לחו"ל נגישה ביותר והיא מספקת מענה לכל קהל יעד ובכל רמת מחיר. לחברת צבר סל מוצרים אטרקטיבי לחו"ל המותאם לקהל הישראלי, על כן שמנו לנו למטרה לבסס את מעמדה של צבר כקמעונאית מרכזית במכירת חופשות לחו"ל, במיוחד בעונת השיא של הקיץ."
קמפיין הפרסום מבוסס על סדרה של סרטונים, אשר צולמו בבולגריה (בסופיה ובוורנה), ומייצגים יעדים שונים בעולם. הרעיון המרכזי של הסרטים הוא שאם יש בעיה" או "דילמה" שצריך לפתור או אם אתה "לחוץ", הפתרון נמצא בחופשה בחו"ל עם צבר - פתרון פשוט ומשתלם.
חברת צבר תיירות ונופש, בשליטת קבוצת גנדן תיירות, מתמחה בתיירות פנים ותיירות יוצאת. לצבר 13 סניפים ברחבי הארץ ומוקד הזמנות טלפוני. לפרטים ניתן לפנות לטלפון 1-700-500-600 או באמצעות האינטרנט:
www.tzabar.co.il.