רשת נעלי TO GO עולה לראשונה בקמפיין פרסום בטלוויזיה בהשקעה של כ-600,000 שקל. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ירקוני בן נתן, מציג את מבצעי המכירות הייחודיים של הרשת ויעלה בערוץ 2 למשך כשבועיים. קמפיין הטלוויזיה החדש של TO GO ממשיך את הקו הפרסומי והתדמיתי של הרשת המציעה ללקוחותיה מגוון רחב של נעליים במחירים אטרקטיביים.
עידו פיגנבוים, סמנכ"ל שיווק ומכירות רשת נעלי TO GO: "לאחר 4 שנות פעילות, החלטנו שהגיע הזמן לעלות לראשונה בקמפיין טלוויזיה להרחבת החשיפה למותג ולהדגשת המבצעים האטרקטיביים לעונה זו".
קמפיין הטלוויזיה של TO GO ממשיך את הקו הפרסומי של הרשת, שעלתה לפני כחודש על קיר פרסום ענק באיילון, בשטח 510 מ"ר ובהשקעה של כ- 70 אלף דולר.
רשת TO GO מונה כיום 36 סניפים. החברה נוסדה בסוף שנת 2002 ומתמחה בעיצוב, ייצור, יבוא ושיווק נעלי נשים. בעלי החברה בעלי עשרות שנות ניסיון בתחום ההנעלה וקמעונאות. כל חנויות הרשת נמצאות בבעלות מלאה של החברה.