X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הצעת החוק תועבר כעת לאישור הסנאט האמריקני לא ברור האם החוק יאושר על-ידי הסנאט, לאור הזמן הקצר יחסית שנותר עד לבחירות לסנאט אשר ייערכו בנובמבר
▪  ▪  ▪

בית הנבחרים בארה"ב אישר היום הצעת חוק אשר צפויה למנוע מצרכנים להשתמש בכרטיסי אשראי לתשלום באתרי הימורים מקוונים של חברות הממוקמות מחוץ לגבולות ארה"ב. הצעת החוק כוללת גם איסור על הימורים באמצעות טלפון קווי או סלולרי.
כעת תועבר הצעת החוק לאישור הסנאט האמריקני. עם זאת, לא ברור האם החוק יאושר על-ידי הסנאט, לאור הזמן הקצר יחסית שנותר עד לבחירות לסנאט אשר ייערכו בנובמבר.
ההימורים המקוונים אינם חוקיים בארה"ב, אולם כמחצית מהכנסות ענף ההימורים באינטרנט בעולם, המסתכמות בכ-12 מיליארד דולר בשנה, מקורה באזרחים אמריקניים. כך למשל, כ-90% מהכנסות חברת פארטי גיימינג, מפעילת אתר הפוקר הגדול בעולם, מקורם בארה"ב.
ממשלת ארה"ב טוענת זה זמן רב כי הימורים מקוונים אינם חוקיים, אך אכיפת החוק בעייתית, משום שחוקיה של ארה"ב לגבי הימורים נכתבו לפני שהאינטרנט נוצר. רוב חברות ההימורים המקוונים יושבות במקלטי מס כמו גיברלטר, אנטיגואה וקוסטה ריקה.
המחוקקים האמריקנים מנסים לפעול בדרכים שונות לעצירת ההימורים המקוונים. מספר הצעות חוק האוסרות על שימוש בכרטיסי אשראי לצורך הימורים כבר הועלו בעבר בקונגרס - אך נדחו. אך חברות אשראי מסוימות - ביניהן סיטיבנק ופיי-פאל של אי-ביי - כבר פעלו עד דעת עצמן והפסיקו לאשר שימוש בכרטיסי האשראי שלהן לצורכי הימורים באינטרנט.
משרד המשפטים האמריקני נקט בשנה שעברה בשורה של צעדים נגד פרסום הימורים מקוונים בארה"ב, וכתב העת אסקווייר נאלץ להסיר פרסומות לאתר פוקר, וערוץ הספורט ESPN ופורטלי אינטרנט גדולים הפסיקו לפרסם שירותי הימורים מקוונים באתרים שלהם בארה"ב.
ההתנגדות להימורים באינטרנט בארה"ב עזה במיוחד, בין השאר, על-רקע כוחו הרב של איגוד ההימורים האמריקני - גוף רב עוצמה המייצג מפעילות בתי קזינו מסורתיות דוגמת MGM מיראז'.
ענף ההימורים באינטרנט כולל ישראלים רבים, בהם נעם לניר, מייסד אמפייר אונליין, חברת 888 שבשליטת שני זוגות האחים אבי ואהרון שקד ושי ורון בן-יצחק, חברת פוקרסטארס - מפעילת אתר הפוקר השני בגודלו בעולם, הנשלטת על-ידי משפחת שיינברג, שהעיתונות בבריטניה מתייחסת אליה כישראלית, וחברת פלייטק שבשליטת טדי שגיא.

תאריך:  11/07/2006   |   עודכן:  11/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארלוזורוב
מחלוקת בקרב בכירי בנק הפועלים אם להיענות לפניית הרשות    נחמה נוטה להסכים לבקשה    לפני כשבוע קבעה רשות ניירות ערך כי על שלמה זוהר, יו"ר בנק דיסקונט, לוותר על השכר החריג שהוצע לו
שלומי דיאז
משטרת גלילות חקרה את הצעירה שהתלוננה נגד הכדורגלן    נבדקת סיבת התלונה המפוברקת
שלומי דיאז
בעקבות מותו של הילד מאיתמר    המשטרה: יש חשד כי בפעילות השייט יש סכנה לציבור    מוריו של הילד נחקרו
מתן פריידין
כך קבע בית המשפט העליון, שקיבל את ערעורו של עו"ד דב עצמון, וקבע כי לעורך דין ישנה זכות עיכבון על נכסים ומסמכים של לקוחו לצורך הבטחת שכר הטרחה המגיע לו
רונן ליבוביץ
ועדת משנה לענייני ביקורת המדינה דנה במצבם של בעלי המפעלים שפונו במהלך ההינתקות מאזור התעשיה ארז שטענו כי 56% לא קיבלו פיצוי    נציג מנהלת סל"ע חלק על הנתונים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il