7up מעלה קמפיין אינטרנט אינטראקטיבי בהשקעה של 700,000 שקל הקמפיין פונה בתכניו בעיקר לבני נוער ומציג פעילות של הכנת כרטיסי ביקור אינטראקטיבית.
.
הגולש יכול ליצור בעצמו כרטיסי ביקור ממותגי סבן אפ באמצעות פידו דידו והפילוסופיות שלו על-ידי הזנת פרטיו האישיים (שם,מייל,טלפונים וכתובות) לאחר שהגולש יסיים לעצב את כרטיסיו הוא יצטרך לאשר והכרטיס ישלח לביתו בדואר על-ידי חברת 7UP בחינם.
יואש בן אליעזר, מנהל השיווק של טמפו "קמפיין כרטיסי הביקור של סבן אפ הוא סיפור הצלחה.
עשרות אלפי אנשים הדפיסו לעצמם כרטיסי ביקור מקסימים וקיבלו אותם הביתה בחינם, כאשר אנחנו מקבלים מאות פניות ביום מבני נוער שפונים דרך האתר ושואלים איך עושים כרטיס ביקור - becool".
אתר אינטרנט של 7up
www.7up.co.il