על-רקע המצב הביטחוני, חברות רבות עומדות לדחות או לבטל כליל מהלכים שיווקיים. בכירים בענף הפרסום ואנשי שיווק בכירים מעריכים כי מדובר על אובדן של עשרות מיליוני שקלים בפעילות שיווק.
בשעות אלו מכונסת הנהלת
החברה המרכזית למשקאות קלים לצורך קבלת החלטה האם לבטל או לדחות את הפרויקט הגדול ביותר של החברה בכל שנה - כפר המוזיקה של קוקה קולה בניצנים.
מהחברה המרכזית למשקאות נמסר בתגובה כי: "עקב האירועים הביטחוניים הקשים, החלטנו לדחות את פתיחת כפר המוזיקה של קוקה קולה 2006 לסוף אוגוסט. עדיין לא נקבע המועד המדויק. כמו כן, הוחלט בחברת קוקה קולה לדחות לפי שעה גם את הקמפיין השיווקי של כפר המוזיקה".
מדובר בפרויקט בהשקעה שיווקית של מעל ל-10 מיליון שקל, שאמור היה לצאת לדרך בעוד כשבועיים. בכל שנה מדובר בסדרה של הופעות ואירועים לבני נוער, על פני כשבוע וחצי. החשש של ראשי החברה המרכזית הוא מהתקהלות גדולה של בני נוער, שבימים של לחימה בכמה חזיתות, עלולה להסתיים באסון.
החברה המרכזית אינה היחידה שדוחה או מבטלת אירועים וקמפיינים.
סלקום אמורה היתה לצאת במהלך שיווקי משמעותי, אך כרגע לא ברור האם ומתי הוא יתקיים.
המשטרה הורתה ל
סופר פארם לסגור את אירועי החוף בחיפה. מדובר בפסטיבל פיסול בחול בעלות של מעל ל-5 מיליון שקל. תשלובת החלב של
תנובה מודיעה היום על דחייתן של כל הפעילויות שתוכננו השבוע לציבור הרחב בחוף פיראוס שבמכמורת, לרבות ההופעה החיה של מיכה שטרית, שעתידה היתה להתקיים בחוף ביום רביעי הקרוב.
גם
מפעל הפיס הודיע הבוקר על החלטתו לדחות את הקמפיין הגדול שתוכנן למותג הלוטו. "מפעל הפיס החליט על דחיית השקה של מבצע קיץ ללוטו שהיה אמור לעלות לאוויר ביום ראשון. חשבנו שלא ראוי לעלות עם קמפיין שכולו אומר כיף, שמחה ועליצות, כאשר בצפון ובדרום מתנהלת לחימה. הדחייה היא לשבוע ימים ואז נחליט מה עושים", נמסר מהארגון.
כמו כן, גם
קופת חולים כללית הודיעה על דחיית מהלך שיווקי של השקת פרויקט בנמל תל אביב.
טמפו הודיעה על דחיית אירועי פסטיבל גולדסטאר שאמורים היו להתקיים בתל אביב.
טרה אמורה היתה להשיק בימים הקרובים את מותג היוגורט החדש שלה, you.