HOT מעלה שירות לקוחות בצ'אט המיועד ללקוחותיה לקויי השמיעה והדיבור. השירות מאפשר ללקוחות ליקויי שמיעה או דיבור לקבל באמצעות הצ'אט תמיכה טכנית ולפנות בנושא שירות שונים ובכל הקשור לחבילות התקשורת המסופקות על-ידי החברה. השירות ניתן באתר האינטרנט של HOT בשפה העברית.
שלומי אשכנזי סמנכ"ל השירות ב- HOT אומר : "כחברה ששמה בראש מעיינה את שירות הלקוחות, HOT רואה חובה לשרת את לקוחותיה ואף למצוא פתרונות יצירתיים על-מנת לאפשר גם ללקוחותיה ליקויי השמיעה והדיבור לקבל מענה ושירות איכותי, לכן החלטנו להעלות לאתר האינטרנט שלנו צ'אט ייעודי שישמש לקויי שמיעה ודיבור וזאת במטרה להקל עליהם ביצירת קשר עם נציגי שירות הלקוחות שלנו. כך כל אחד ואחד מהם יכול להיכנס לאתר האינטרנט ולקיים שיחה בנושאי שירות ותמיכה עם אחד מנציגי השירות באמצעות שיחת צ'אט". עוד הוסיף אשכנזי כי HOT היא מחלוצי השירות לכבדי שמיעה בישראל.
השירות פעיל בימים א' - ה' בין השעות 20:00 - 12:00.
[קישור]