X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
צה"ל ממשיך לבצע תידרוכים לסיכום ימי הלחימה סגן הרמטכ"ל: אנחנו פועלים הן בצפון והן בדרום - ונמשיך לפעול צה"ל מבצע מאות גיחות ותקיפות
▪  ▪  ▪
הריסת מוצב חיזבאללה [צילום: דוצ]

עומר שיקלר
חייל נהרג וחייל נפצע קשה בשכם

כוחות פיקוד הצפון פועלים "פיזית" להשמדת כל מוצבי החיזבאללה לאורך קו הגבול. כך אמר סגן הרמטכ"ל, האלוף משה קפלינסקי, בתדרוך עיתונאים ביום הלחימה השישי נגד החיזבאללה בלבנון (יום ב', 17.706).
קפלינסקי ציין, כי כוחות צה"ל משמידים את מוצב החיזבאללה סמוך לרג'ר, ומיישרים את האדמה. הוא התייחס לפעילות קרקעית של צה"ל בתוך שטח לבנון, במרחק קצר מקו הגבול. צה"ל מחריב מוצבים של הארגון במטרה להרחיקו מהגדר.
"ברצועת עזה נמשכת פעולת צה"ל באיזור בית חנון, איזור הידוע לשימצה כמקום בו המחבלים מרגישים חופשי לפעול", אמר האלוף ביחס לפעולת צה"ל הנמשכת ברצועה. "מהבוקר הרגו כוחות גולני שם שמונה מחבלים, זאת בנוסף ליתר ההישגים שלהם", אמר. "רקטות קסאם עדיין ממשיכות ליפול על ישראל, אבל נראה כי כוחם הולך ופוחת. נמשיך לפעול בגיזרה".
"בלבנון אנחנו ממשיכים לפעול באוויר, בים וביבשה. הפעלות מכוונת נגד ארגון החיזבאללה - ארגון אלים ואגרסיבי", אמר סגן הרמטכ"ל. "זהו ארגון שהתיימר להיות מגן לבנון, אך הביא עליה רק הרס", הדגיש.
"דפוס העבודה שלנו נועד להחליש את החיזבאללה", אמר וציין, כי "החיזבאללה הופך את תושבי דרום לבנון למגן אונשי". לדבריו, צה"ל הפך את רובע הדאחייה בדרום ביירות לעיי חורבות. "אין לנו עניין להתעמת עם סוריה, אך רכבים שיובילו אספקה מכיוונה יפגעו", אמר ביחס לסוריה. הוא ציין, כי חיל האוויר מבצע מאות גיחות מדי יום בשמי לבנון "ונמשיך לפעול כך".
ראש להק מודיעין בחיל האוויר, תא"ל רם שמואלי, ציין כי צה"ל השמיד במהלך היום "מספר לא מבוטל של משגרי טילים". חיל האוויר תקף מכ"מים, מוצבים, גשרים ובניינים. "ביצענו מאות של גיחות", הוסיף.

תאריך:  17/07/2006   |   עודכן:  17/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות
ענבל אביב, עומר שיקלר
רשתות הטלוויזיה הזרות, בהן אל-ג'זירה, BBC וסקיי, דיווחו כי מטוס F-16 ישראלי הופל ליד הכפר שימה הסמוך לביירות בלבנון    דובר צה"ל מכחיש את הדיווח    הערב דווח: מדובר במעוף שח טיל אירני ארוך טווח שנפגע מטילי חיל האוויר
ענבל אביב
תושבי היישובים הקרובים לגבול אומרים, כי לא שמעו אש כה כבדה זה זמן רב, וכי מדובר במתקפה מאסיבית ביותר    בלילה תקף חיל האוויר כ- 50 יעדים בלבנון    בלבנון מדווחים על לפחות 17 הרוגים במתקפה הנוכחית
עומר שיקלר, ענבל אביב
בצהריים חודש הירי לעבר כל יישובי הצפון    בכרמיאל - קטיושה פגעה ישירות בבית ללא נפגעים    הלילה לראשונה קטיושות בעפולה ונצרת עילית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il