X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם טרה
▪  ▪  ▪

מחלבת טרה ממשיכה להוביל בחדשנות בקטגוריית מוצרי החלב וממתגת את סדרת משקאות היוגורט תחת השם YOU. סדרת משקאות היוגורט YOU מציעה תוספים בריאותיים ייחודיים, תוך חיבור לאורח חיים נשי, בריא וספורטיבי.
כחלק מהמהלך, מציגה טרה לראשונה בישראל משקאות יוגורט מועשרים באומגה 3. מהלך זה מהווה חדשנות אמיתית ופריצת דרך טכנולוגית בשוק הישראלי, כאשר המשקאות המועשרים באומגה 3 מכילים כ-25% מהצריכה המומלצת ליום של אומגה 3, על-פי הוועדה למזון של המכון הלאומי לרפואה בארה"ב (Food and Nutrition Board, Institute of Medicine, National Academies ).
בנוסף, במסגרת המהלך, משיקה טרה טעם חדש - YOU דיאט קרנברי דובדבנים המכיל קרנברי טבעי. פרי הקרנברי (חמוציות) ידוע כבעל תועלות בריאותיות משמעותיות.
הסדרה החדשה פותחה במשך כשנה בהשקעה של כ-300,000 $ והשקתה תלווה בקמפיין פרסום באמצעות JWT תחת הסיסמה "הרגשה שכולה אנרגיה" ובפעילות הטעמה, דיול ונראות בנקודות המכירה, בין היתר באמצעות אלמנטים המשלבים שימוש במראות.
משקאות היוגורט You של טרה מוצעים ב-5 טעמים מפירות טבעיים ותוספים בריאותיים ייחודיים: דיאט תות 0% שומן המכיל את התוסף אומגה 3, דיאט קרנברי דובדבנים 0% שומן המכיל את התוסף אומגה 3, תות 1.5% שומן המכיל את התוסף ג'ינסנג, פסיפלורה קיווי גויאבה 1.5% שומן המכיל את התוסף ג'ינסינג ו-מנגו 1.5% שומן המכיל את התוסף קמומיל.
המשקאות בעלי מרקם חלק וקטיפתי ללא חתיכות פרי, ישווקו בבקבוק משפחתי 750 מ"ל ובבקבוק TO GO 250 מ"ל לצריכה אישית. הבקבוקים החדשניים עוצבו בדמות גוף אישה, כחלק מקונספט המוצר ובשילוב פקקים חדשים, צבעוניים ונוחים לשימוש. הסדרה מיועדת לצריכה בבית ו/או לצריכה on the go.
זאב קלימי, מנכ"ל מחלבת טרה: "טרה ביצעה בשנה האחרונה שורה של מהלכים שהחזירו את החברה לצמיחה, ביססו את מעמדה בקטגוריות השונות והציגו חדשנות טכנולוגית, חדשנות מוצרית ופריצת דרך גם ברמה התדמיתית. המחלבה השיקה קוטג' מועשר, משקאות גלידה, מיתגה את מעדני הילדים, הציגה חדשנות במוצרי החלב ולאחרונה הובילה פרויקט סביבתי ראשון מסוגו בישראל לשיפור פני העיר, בשיתוף עיריית תל אביב-יפו. כל אלה, ביחד עם המהלך הנוכחי של השקת YOU, מבטאים את הרוח החדשה של טרה. המטרה שלנו להרחיב את הקטגוריה ואת הצריכה, להעניק לצרכנים מוצרים טובים יותר עם ערכים מוספים ולבלוט בכל קטגוריה".
הראל חייקין, סמנכ"ל שיווק מחלבת טרה: "השקת YOU הינה מהלך חדשני וייחודי ומדובר בעליית מדרגה בקטגוריה חדשנית ומתפתחת של משקאות היוגורט הצומחת בקצב גידול תלת ספרתי. טרה הצליחה, הודות לטכנולוגיה מתקדמת, לייצר סדרה של מוצרים בריאותיים וטעימים המכילים רכיבים ייחודים בעלי ערך תזונתי רב - לתזונה בריאה ומאוזנת. אומגה 3 היא אחד הרכיבים הפונקציונליים המובילים והמתפתחים בעולם. על-פי בדיקות שערכנו מצאנו כי השוק הישראלי הגיע לבשלות ולכן החלטנו לשלב את האומגה 3 במשקאות היוגורט שלנו. טרה מחויבת לספק חדשנות ולא מדובר במהלך קטן או ב"שינוי קוסמטי" בלבד, אלא במהלך של הצגת חדשנות אמיתית עם תרומה בריאותית לצרכן הסופי".
שוק משקאות היוגורט נאמד בכ-55 מיליון שקל בשנה, על-פי נתוני סטורנקסט. מתחילת השנה מכירות טרה בקטגוריה זינקו בלמעלה מ-100% (מנתח שוק של כ-15% לנתח שוק של כ-30%). דנונה של שטראוס מחזיקה בכ-70% מהקטגוריה, על-פי נתוני סטורנקסט.
You פונה לקהל הנשי: לנשים הסבורות שבריאות ו-well being תורמים לביטוי עצמי טוב יותר גם כלפי חוץ. שם הקונספט, You, מתחבר לאישה האנרגטית, הדינאמית, העוסקת בפעילות גופנית ומתחברת לאורח חיים בריא.
YOU הינו מוצר בריאותי המכיל רכיבים ייחודים בעלי ערך תזונתי רב - לתזונה בריאה ומאוזנת:
· חומצות שומן מסוג אומגה 3 - רכיב תזונתי חיוני לתפקוד הגוף (במשקאות הדיאט תות ודיאט קרנברי-דובדבנים - הטעם החדש).
· סיבים תזונתיים - מסייעים לתפקוד יעיל של מערכת העיכול ומעצימים את השפעתם המיטיבה על בריאות ותפקוד מערכת העיכול של חיידקי ה- Bio בהם מועשר המשקה. כמו כן גורמים להרגשת שובע. (במשקאות הדיאט - דיאט תות ודיאט קרנברי-דובדבנים).
· קרנברי (חמוציות) - מסייע במניעת דלקות בדרכי השתן ומכיל נוגדי חמצון (אנטיאוקסידנטים) המאיטים את הזדקנות תאים כמו תאי העור והמוח (מצוי במשקה קרנברי-דובדבנים).
· תמציות צמחיות: ג'ינסנג הידוע כמעורר, מגביר זרימת דם, מגביר מטבוליזם (משקה תות ומשקה פסיפלורה- גויאבה- קיווי), ו-קמומיל הידוע כמרגיע, מונע דלקות, אנטיבקטריאלי (משקה מנגו).
וזאת בנוסף לערכים התזונתיים המאפיינים את כלל הסדרה:
· יוגורט עם אחוז שומן נמוך (0% ו-1.5%)
· חיידקי Bio - חיידקים ידידותיים המסייעים לעיכול מהיר ומיטבי ולשיפור ההגנה החיסונית דרך מערכת העיכול.
· סידן לבניית עצמות חזקות - בבקבוק 250 מ"ל כמות סידן המהווה כ-25% מהקבוצה היומית למבוגר.
· רכזי פרי טבעיים העשירים באנטיאוקסידנטים בעלי השפעה על האטת הזדקנות תאים כמו תאי העור והמוח, והגנה על כלי הדם והלב.
אומגה 3
חומצות השומן (EPA+DHA) מקבוצת האומגה 3 נבדקו במחקרים רבים בשנים האחרונות. במחקרים אלו נמצא שלאומגה 3 תועלות בריאותיות משמעותיות:
· מסייעת לתפקוד תקין של המוח ולבריאות הלב
· בעלת השפעה חיובית על תהליכים דלקתיים ועל המערכת החיסונית
· בעלת השפעה חיובית על מצב הרוח
· בעלת השפעה חיובית על כושר הריכוז והלמידה
רשויות וארגוני בריאות שונים בעולם, דוגמת ה-FDA וה-American Heart Association, לאחר שסקרו את מגוון המחקרים שפורסמו בעולם לגבי אומגה 3, הצהירו, כי צריכה של אומגה 3 עשויה להקטין את הסיכון למחלות לב וכלי דם. תועלתן הרבה של חומצות השומן מסוג אומגה 3, הקיימת לפי המחקרים הן לגבי קהל צעיר והן לגבי קהל מבוגר, הפכה להיות מקובלת וידועה בכל העולם.
מוצרי חלב, שהינם מוצרי צריכה בסיסיים העשירים ברכיבים תזונתיים, משמשים ברחבי העולם כמצע להעשרה ברכיב התזונתי החיוני אומגה 3. זהו שילוב המעצים את היתרונות הבריאותיים ומגיע לקשת רחבה יותר של צרכנים.
בקבוק 250 מ"ל מכיל 75 מ"ג חומצות שומן (EPA+DHA) מקבוצת האומגה 3. כמות זו מהווה 25% מהכמות המומלצת לצריכה יומית של אומגה 3 (EPA + DHA) - על-פי המלצת הוועדה למזון מטעם המכון הלאומי לרפואה בארה"ב (Food and Nutrition Board, Institute of Medicine, National Academies ).
מחירים מומלצים לצרכן:
You 1.5% שומן 250 מ"ל: 4.15 שקל
You 1.5% שומן 750 מ"ל: 10.79 שקל
You דיאט מועשר באומגה 3 - 250 מ"ל: 4.34 שקל
You דיאט מועשר באומגה 3 - 750 מ"ל: 11.28 שקל

תאריך:  18/07/2006   |   עודכן:  18/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il