קניון "ערים" כפר סבא, מהקניונים הגדולים והמובילים במדינה השקיע כ-350,000 אלף שקל באירועי הקיץ הנערכים בקניון ובפרסומם. מערך הפרסום כולל פרסום בעיתונות ובשלטי חוצות.
במיוחד לתקופת הקיץ, הוכנה בקניון תכנית ייחודית תחת הכותרת: "ריגוש לכל יום בשבוע", כל יום בשבוע יוקדש לפעילויות ולאירועי חינם לכל המשפחה, המעניקים סיבה טובה לצאת מהבית ולחגוג את הקיץ.
בימי ראשון:"בעקבות הטלנובלות והתרמילאים"-שיעורי ספרדית לקהל הרחב, בימי שני:"בחזרה למשחקי הילדות"-הפעלות של משחקי הילדות הישנים והאוהבים, בימי שלישי:"קרקס קיץ"- מתקנים והופעות קרקס, בימי רביעי:"החווה"-פעילויות טבע בשילוב בעלי חיים, בימי חמישי:"קריוקי" ו"שוק פרחים"- שהכנסותיו יוקדשו לעמותת אל סם, בימי שישי:"מתחם פפאיה"-טיפולים אלטרנטיביים בחינם, "שוק אוכל" ו"יריד אמנים".
סמנכ"ל שיווק קניון "ערים", אורית גלעד: "קניון ערים מעורב מאוד בפעילות קהילתית וחברתית. אנו דואגים לתת מענה תרבותי-חינוכי לקהל לקוחותינו ומשקעים בכך משאבים רבים. מעורבותו העמוקה של הקניון בחיי הקהילה, נעשית תוך הקשבה לצרכיהם של פלחי האוכלוסייה השונים ומעקב אחר הטרנדים העדכניים ביותר".