רשת נעלי הנשים TOGO, המתמחה בעיצוב, ייצור, יבוא ושיווק נעלי נשים תחת הקונספט "VALUE FOR MONEY", מרחיבה את פעילותה ונכנסת לראשונה לתחום נעלי הגברים בהשקעה של כמיליון שקל. במסגרת המהלך, סיימה הרשת בהצלחה רבה פיילוט שנערך במספר חנויות ובימים אלה היא החלה לשווק את נעלי הגברים לחנויות נבחרות. המהלך ילווה בקמפיין פרסום לנעלי הגברים שיכולל שילוט בחנויות הרשת ודיוור ישיר.
עידו פיגנבוים, סמנכ"ל רשת נעלי TOGO: "כ- 25,000 נשים מבקרות בחנויות הרשת מידי יום, דבר המהווה הזדמנות להרחיב את מגוון המוצרים ולהגיע לקהלי יעד חדשים על פלטפורמה זו. לאחר שהוכחנו יכולת גבוהה בייצור שיווק וייבוא נעלי נשים במגוון רחב של קולקציות, החלטנו לשווק נעלים לגברים ובמקביל לאתר שווקים חדשים. הקולקציה החדשה שלנו כוללת כ- 30 דגמים שמתחלפים מספר פעמים בעונה.
בנוסף, השלימה הרשת מהלך של פתיחת 5 חנויות חדשות בקונספט עיצובי חדש בהשקעה של כמיליון וחצי שקלים שקל. החנויות החדשות בקניון הזהב בראשון לציון בשטח של 75 מ"ר, במרכז ויצמן בתל אביב (70 מ"ר), ב"מרכז טופז" בדימונה ( 100 מ"ר), במתחם פולג בנתניה (100 מ"ר) ובמתחם הסינמה סיטי החדש בקיריון - קריית ביאליק (70 מ"ר).
רשת TOGO הנעלה מונה כיום 40 סניפים. החברה נוסדה בסוף שנת 2002 ומתמחה בעיצוב, ייצור, יבוא ושיווק נעלי נשים. בעלי החברה בעלי עשרות שנות ניסיון בתחום ההנעלה וקמעונאות. כל חנויות הרשת נמצאות בבעלות מלאה של החברה.