X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קונארד טייט
▪  ▪  ▪

מותג המשקאות הבינלאומי "סמוז" מושק בישראל ופותח קטגוריה חדשה בשוק המשקאות הקלים: משקה פירותי על בסיס פרי הקוקוס. את המותג מייבאת חברת "קונארד טייט ישראל שהיא חברת בת של תאגיד "קונארד טייט אינטרנשיונל" המוביל את שוק חומרי הגלם הכשרים למוצרי מזון ברחבי העולם.
"סמוז" הנו משקה פירותי בריא המיוצר באיי אינדונזיה, המתמחים בגידול קוקוסים לתעשיית המזון והמשקאות. "סמוז" מכיל 100% רכיבים טבעיים, מבוסס על חלב קוקוס בשילוב פירות טרופיים ומועשר בוויטמין C. במשקה אין כולסטרול, אין שומן, ואין בו חומרים משמרים. בהמשך למוטיב הבריאות הדומיננטי במשקה, מקפידים בתהליך הייצור להשתמש אך ורק בקוקוסים טריים אשר מרגע הקטיף ועד למוצר המוגמר עוברות 24 שעות בלבד.
בשלב הראשוני ישווק המשקה בארבעה טעמים; אננס, פסיפלורה, מנגו וגויאבה ורודה ובשני גדלים : בפיצוציות במארז אישי במחיר של 7.99-8.99 שקלים ל- 250 מ"ל וברשתות שיווק במארז משפחתי במחיר של 14.99 שקלים לליטר. המשקה מגיע במארז קרטון חדשני הניתן למחזור בצורת מחומש ייחודי ומעוצב בססגוניות מרהיבה.
סמוז הושק בספטמבר האחרון במדינות המזרח הרחוק ומאז, הוחדר בהצלחה לשוק האמריקני בארה"ב ולשווקים אירופים (אנגליה, צרפת וגרמניה).
התאגיד האנגלו-אמריקני "קונארד טייט אינטרנשיונל" המוביל את שוק שיווק והפצת חומרי הגלם למוצרי המזון והמשקאות הכשרים ברחבי העולם הנמצא בבעלותו של איש העסקים החרדי זאבי מסר אשר היקף פעילותו הבינלאומית עומדת על כ- 7 מיליון דולר בשנה, יחדיר את המותג "סמוז" לישראל בהשקעה כוללת של מיליון וחצי דולר באמצעות חברת-הבת "קונארד טייט ישראל".
זאבי מסר, מנכ"ל ובעלים של "קונארד טייט אינטרנשיונל" יבואני "סמוז" לישראל: "מבדיקה מקיפה של שוק המשקאות בישראל ובדיקת כדאיות עלה כי קיים פוטנציאל של כ- 50% מהאוכלוסיה שטעם הקוקוס במשקאות רלוונטי לה. אין עוד משקה כזה בארץ, טעם הקוקוס מזכיר לצרכן הישראלי תחושה נעימה של חופשה בחופי איים טרופיים".
המשקה ישווק באמצעות חברת ההפצה "אדיר סחר" האחראית על הצלחת ההחדרה והשיווק של מותגי המשקאות הנישתיים "מאסטר קפה", "איילנד" ו"גוארנה".
שוק המשקאות מבוססי הפרי בישראל (כלל השוק) נאמד בכ- 1.5 מיליארד שקלים בשנה. כאשר משקאות קלים עם 50% מהשוק, סחוטים עם 13%, קפואים עם 7% ונישת הנקטר והמיצים העמידים תופסים 30% משוק זה.
"מק'אן אריקסון - בוטיק" האחראים על מיתוגו של "סמוז" לשוק הישראלי ועל קמפיין ההחדרה שהיקפו למעלה ממיליון דולר ערכו קבוצות מיקוד רבות מהן עלו תובנות אשר הובילו לשינויים ויזואליים במוצר עצמו וליצירת זהות אופי למותג.
מתוך הרציונאל שסמוז הנו משקה הקוקוס האמיתי הראשון בישראל, אסטרטגיית הקמפיין נשענת על קוקוסים אמיתיים ולוקחת את הסיטואציה לחופים קריביים עטורי עצי קוקוס שהפרי נופל על החוף.
קמפיין ההחדרה יכלול פרסומות בערוצים המסחריים, 2, 10 וערוץ 24, שילוט חוצות, קמפיין אינטרנט, קמפיין בכלל המגזרים - רוסי, דתי, חרדי, ערבי. קמפיין גרילה במדיות אלטרנטיביות וילווה בפעילויות קד"מ שונות כגון הטעמות עם דיילות ממותגות ברכבים ממותגים במוקדי צעירים ברחבי הארץ. הקמפיין בהשקעה של כמיליון דולר ינוהל ע"י משרד הפירסום מקאן אריקסון - בוטיק. כמו-כן, יעלה קמפיין יחסי ציבור מאסיבי הכולל מסיבת השקה ברנז'אית התואמת את ערכי המותג.
קרדיטים: סמוז
יבואן: "קונארד טייט אינטרנשיונל"
הפצה: "אדיר סחר"
משרד פרסום: "מק'אן אריקסון - בוטיק"
מנכ"ל מק'אן בוטיק: אורנה נדב
סמנכ"ל קריאייטיב: טל רביב
מנהלת קריאייטיב: אלדד ויינברגר
קופי: ירמי ניר
ארטדיירקטור: יפעת שלזינגר
אסטרטגיה: אלדד הילוויל
מנהלת לקוחות: אורית שצברג
תקציבאית: שרון חשפאי
מפיקת משרד: אידית לוי
חברת הפקה: אולפנות / אבנר אורשלימי
בימאי: קובי חוויה.
פוסט פרודקשן: ברודקאסט.
עיצוב מוצרים: סטודיו מק'אן אריקסון.
יחסי ציבור: זאביק דרור יחסי ציבור.
קידום מכירות: מומנטום ישראל.
אינטרנט: מק'אן דיגיטל - יוסי ארז.

תאריך:  08/08/2006   |   עודכן:  08/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il