הוועד למלחמה באיידס השיק היום קמפיין ויראלי (סרטון שיופץ באינטרנט) שיתמקד במאמצי מניעת התפשטות מחלת האיידס בקרב גברים המקיימים יחסי מין עם גברים בישראל.
הקמפיין מופק בשל המשך העלייה המדאיגה במספר ההדבקות בקרב גייז ובגלל דלות ההשקעה הממשלתית המופנית למניעה עבור אוכלוסיה זו - דלה במיוחד בהשוואה למשאבים המוקצים לעניין במדינות אחרות בעולם.
לכן, החליטה הנהלת הוועד למלחמה באיידס להפיק באופן עצמאי, בלא סיוע כספי מרשויות המדינה, קמפיין ויראלי, שיהיה נועז בהשוואה למסעות הפרסום הקודמים בתחום, כך שיעביר בשפה המותאמת לקהל היעד את חשיבות ההקפדה על שימוש קבוע בקונדום.
הקמפיין נהגה ומופק בהתנדבות על-ידי חברת ההפקות החדשה addictad שבראשה עומד מר שוקי פיליאן.
במאי הסרט: רועי ורנר
מפיקה: שירלי זלצמן
כל אנשי הצוות בהפקה עובדים בהתנדבות.
את הקמפיין ניתן לראות באתר הוועד למלחמה באיידס:
www.aidsisrael.org.il