חברת ניופאן, נציגת גרונדיג בישראל, משיקה קמפיין חדש לטלוויזיות באמצעות שלמור אבנון עמיחי/ Y&R.
הטלוויזיות שישווקו בישראל בעלות עיצוב חדשני, עם טכנולוגיה מתקדמת ומעמדים אינטגרליים מקוריים. לראשונה בישראל, תכלול הסדרה גם טלוויזיה 36 אינץ' עם DVD בילט אין.
מנכ"ל ניופאן צביקה גיור: "הדור החדש של טלוויזיות גרונדיג נותן מענה לצרכנים המחפשים מצד אחד, טלוויזיה בעיצוב שונה וייחודי ומצד שני אינם מתפשרים על איכות וטכנולוגיה מתקדמת".
הקמפיין שיעלה בסוף השבוע בעיתונות הארצית יכלול מודעות צבע המדגישות את האיכות והעיצוב של הטלוויזיות החדשות כגון: "אפשר להסתכל עליה שעות בלי להדליק אותה". ו-"100 אחוז רייטינג, גם כשהיא כבוייה". בנוסף, יכלול הקמפיין מודעות במגזינים, פעילויות בנקודות המכירה וקטלוגים.
מנהל קריאייטיב ראשי: גדעון עמיחי
צוות קריאייטיב: אסי שביט, דודי חברון, איציק זוננשטיין, זאב רביד.
סופרוויזר: מירב פרי
תקציבאית: טל יופה
מנהלת מחלקת מחקר: טלי קשטן
פלנר: סיגל דרדיקמן
מנהל מחלקת עיצוב: יורם רובינגר
מעצבת: רוני בר
מדיה אדג': הדר להט אלטמן ולילך בורקוביץ'
מנהלת פרסום ניופאן: נינה למדן