X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קוקה קולה
▪  ▪  ▪

המותג דיאט קוקה-קולה מרחיב את מפגשי הקונספט "Do what feels good" ויוצא בקמפיין משולב הכולל טלוויזיה, אינטרנט ומפגשים אישיים בבתי קפה, בהשקעה של כ-3 מיליון ש"ח.
לדברי עדית פרידמן, מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה: "המהלכים משלבים בין מספר סיטואציות הממחישות את רגעי ה- feel-good בשגרה היומיומית של כל אחד ואחת מאתנו מתוך נקודת מבט מקורית ועם גישה אופטימית לחיים, כאשר המותג מהווה חלק בלתי נפרד מנוף זה".
קמפיין הטלוויזיה, באמצעות משרד הפרסום דחף 1, ממשיך עם הקו שאימץ המותג - טיפים לחיים טובים ומלאי תוכן, במסגרת אווירת ה- feel-good הכללית שהמותג משדר.
קמפיין האינטרנט של דיאט קוקה-קולה מבית אידיאולוג'יק, נאמן אף הוא לערכי המותג ומתרגם את הקו הפרסומי המוכר Do what" feels good" לשפה אינטרנטית עדכנית. הקמפיין מבוסס על מעורבות הגולשים במסגרתו הם לוקחים חלק פעיל ושולחים "גלויות אינטרנט אישיות שעושות רק טוב".
במסגרת הגלויות ניתן לשלוח מסרים נבחרים כאשר כל גולש יכול לבנות סביב הגלויות המלצה לחיים טובים המיועדת לחבריו.
כמו כן, יצא המותג דיאט קוקה-קולה בקמפיין ראשון עם "הגלויה של שלי". הקמפיין עלה בפורמט ייחודי של סדרת גלויות אינטראקטיביות המשלימות בצורה חווייתית את קמפיין הפרסום למותג.
הסדרה כוללת ארבע גלויות שונות, המציגות ארבע סיטואציות של חוויות מהנות מהחיים: "פנוי לקשר?", אוהבת לדפוק הופעה?", "אוהבים לצפות?", "אוהבים ריגושים?".
כולן סיטואציות הקשורות באופן ישיר לחיי הבילוי והפנאי ולרגעים המרגשים והיפים של החיים. החוויה באה לידי ביטוי בפעולת קיפול פשוטה של צד אחד של הגלויה. הקיפול חושף את התמונה המלאה המופיעה בגלויה, עליה מופיעים מספר פתרונות קלילים ומשעשעים לשאלות מסקרנות שבדרך כלל עולות בזמן בילוי חברתי, כשהשורה התחתונה היא: DO WHAT FEELS GOOD.
הקריאטיב הייחודי של הגלויות, הותאם באופן מדויק לקהל היעד של המותג הנחשף לגלויות ב- 750 נקודות מגע בבתי קפה, מסעדות, ברים, מכוני כושר, אוניברסיטאות ועוד.
תאריך:  29/08/2006   |   עודכן:  29/08/2006
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il