X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת סימנס;
כך אמר מנהל בכיר בחברת סימנס, שהגיע
ארצה למפגש עם מפתחים וחברות סטראט אפ.
▪  ▪  ▪

בכיר בסימנס: אנו רואים בישראל יעד אסטרטגי להפצת
הטכנולוגיות החדישות שלנו ליישומים סלולריים.
"חברת סימנס רואה בישראל מוקד לפיתוח של יישומים אטרקטיביים בתחום הסלולרי עבור השוק העולמי, היכולים להפוך ללהיטים, ולהגביר תוך זמן קצר את הביקושים למוצרי סימנס" - אמר מנהל בכיר בחברת סימנס, שהגיע ארצה למפגש עם מפתחים וחברות סטארט אפ.
מר אלכסנדר בופאלינו, מנהל השיווק בחטיבה הסלולרית של סימנס, הגיע לישראל במיוחד לרגל השקתה בארץ של סידרת המודולים הסלולריים מדגם 35 TC מתוצרת סימנס. מדובר ברכיב המאפשר תקשורת ישירה בין מיכשור וציוד מכל סוג שהוא לבין הרשת הסלולרית. סטארט אפים ישראליים, ששותפו בגירסות המוקדמות של המוצר החדיש, כבר פיתחו עליו יישומים חדשניים וכמה מהם מצאו שווקים באירופה ובאסיה ליישומים האלה.
במהלך יום עיון וקוקטייל שיתקיים מחר (יום ד', 16 במאי 2001) במגדלי עזריאלי בתל אביב יוצגו, בין השאר, מוצרים המבוססים על שילוב טכנולוגיות סלולריות וטכנולוגיות מיחשוב אשר פותחו על-ידי חברת הסטארט-אפ גליאו. מוצרים אלה ישלבו את המודול 35TC מתוצרת סימנס. מדובר במחשב כף יד סלולרי המאפשר דיבור וגלישה באינטרנט בפורמט HTML , תמיכה במולטי מדיה, הכוללת העברת קול, גרפיקה ווידיאו, על גבי רשתות סלולריות קיימות, באיכות הזהה לזו של גלישה במחשב ביתי.
איתן רמון, מנכ"ל גליאו, אמר כי החברה בחרה במודול הסלולרי מתוצרת סימנס בהתאם למדיניותה לשתף פעולה בתחומים טכנולוגיים עם החברות המובילות בעולם בכל תחום. "המוניטין שצברה סימנס בתחום התקשורת הסלולרית ויכולתה של החברה לעמוד באספקת מוצרים באיכות הגבוהה ביותר תוך עמידה בלוחות הזמנים ודרישות הלקוחות הפכו אותה לשותפה המועדפת שלנו בקטע הנוגע למודול הסלולרי", אמר רמון.
בני חיים, האחראי לשיווק המודולים הסלולריים של סימנס בישראל, מסר כי עד כה קיבלה סימנס הזמנות בסך כולל של יותר משלושה מיליון יורו מחברות ישראליות שפיתחו יישומים העושים שימוש בטכנולוגיה החדשנית שלה. החברה הישראלית TPS (Teleparking Systems ) מקבוצת ברן פיתחה מערך של תשלום עבור חניה באמצעות טלפון סלולרי, להתקנה בהולנד. רכיבי 35TC מתוצרת סימנס יבצעו את התיווך הסלולרי בין צגי החניה לבין הטלפונים של הנהגים.
חברת סלוקייטור Cellocator הישראלית מתקינה את הרכיבים של סימנס כחלק מליבת מערכת לניהול ציי רכב, שנמכרה ללקוחות באסיה ובמזרח אירופה.
?"Anything else you would like to make talk"
מודול 35 TC הוא הדור החדש של מודולים סלולריים, המאפשרים העברת הודעות SMS מטלפונים סלולריים להפעלת אפליקציות מסוגים שונים. סימנס היא מובילה עולמית בתחום המודולים על תדרי GSM.
יום העיון של סימנס נערך תחת הסיסמה: "אנו נוכל לגרום לכל דבר לדבר". בין הדוגמאות ליישומים הנמצאים בפיתוח ברחבי העולם עבור המודול החדש:
- קופות רושמות (לקבלת אישור מיידי על תוקף כרטיסי אשראי, גם במקומות שאין חיבור לרשת הטלפון)
- -מכשירי מכירה אוטומטיים - שליטה של הספק על מצב המלאי וגם אפשרות תשלום מהטלפון הסלולרי של הצרכן.
- מתקני שתיה והזנה לבעלי חיים (למשל, פרות במרעה).
- מתקני השקיה מרוחקים (הודעה ממכשירי מדידה על יובש קרקע, למשל).
"אני בטוח, כי הישראלים היצירתיים ימצאו רעיונות נוספים לשימוש בטכנולוגיה שלנו", אמר בופאלינו. "אנו מצידנו מעוניינים לסייע לכל יוזמה שתקדם יישומים מעשיים חדשים".
יצויין, כי בתערוכת "סביט" האחרונה העמידה סימנס לרשות שתים מחברות הסטארט אפ הישראליות דוכנים בתחום התצוגה שלה, כחלק מהמאמץ השיווקי של סימנס להפגין את יעילות הרכיבים החדשניים מסוג 35TC.

תאריך:  15/05/2001   |   עודכן:  15/05/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il